Monday, December 12, 2005

Υπάρχει Λόγος Σοβαρός (2)

Επέστρεψα πίσω με όλες τις επισημότητες.
Φίλοι και γνωστοί ήταν όλοι στα εξωτερικά και έκαναν την πάπια (επιστροφή;; πως είπατε;;; den katalavainw, egw milao mono agglika thank you)
Κάτι σχέσεις με αλλοδαπούς έμειναν στην αλλοδαπή (κίτρινο γράμμα στο συρτάααρι). Οι σχέσεις εξ αποστάσεως ΔΕΝ λειτουργούν, μην πιστέψετε αυτούς που ισχυρίζονται το αντίθετο. Ή ο ένας από τους δύο θα ξεχειλωθεί στην προσπάθεια να κρατηθεί η σχέση ζωντανή, ή ο καθένας θα συνεχίσει το δρόμο του. Στην περίπτωση μου, εγώ ξεχειλώθηκα και αυτός τράβηξε το δρόμο του.

Ήμουν μέσα στη μαύρη μιζέρια. Πήγαινα δουλειά, επέστρεφα και έβλεπα τους τοίχους μέχρι την επόμενη μέρα.

Και τώρα τι κάνουμε;

Το μελό κράτησε περίπου 3-4 μήνες. Μετά αποφάσισα να βγω από το σπίτι μου. Θεωρώ ότι είμαι αισιόδοξο άτομο (ή απλώς χαζοχαρούμενη) και αποφεύγω τα δράματα.

Κάπου εδώ αγάπησα την τηλεόραση και το σινεμά.


(τέλος δεύτερου μέρους)


2 Comments:

At 12 December, 2005 13:46, Blogger drakouna said...

Που είναι το πρόβλημα παρακαλώ?

 
At 13 December, 2005 09:20, Blogger drakouna said...

Υπομονή. Η τεχνολογία καλπάζει:)

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.