Thursday, December 08, 2005

Mr Chips!

Το αντιστάθηκα αρκετά αλλά τελικά το έκανα. Έβαλα δορυφορική. Αν την καταφέρω να μου φέρνει και φαί delivery δεν θα υπάρχει πλέον κανένας λόγος να βγαίνω από το σπίτι μου.

Κάθομαι λοιπόν όλο χαρά, οι κουρτίνες/παράθυρα/ πόρτες/ κινητό κλειστά, το remote control ανά χείρας και αρχίζω το tour. Παθαίνω ένα μικρό κόλλημα στο TV5 (γαλλική κρατική τηλεόραση-νομίζω). Πάνω που ακούω μόνο γαλλικά, καπνίζω το Gauloise μου και σκέφτομαι να ανοίξω και μια μπουκάλα κρασί για το εφφέ, και έχω σχεδόν πείσει τον εαυτό μου ότι βρίσκομαι στη Γαλλία και βλέπω τις ειδήσες, ακούω από έξω σαν ηχό τελλάλη "Πατάτες.... ωραίες Πατάτες έχω.."

(ποια Γαλλία? διαλύθηκε το συννεφάκι)

Στην Κύπρο είναι ακόμα συνηθισμένο φαινόμενο να γυρίζουν τις γειτονιές διάφοροι πωλητές με τα αυτοκίνητα τους και να πουλούν καρπούζια/ πατάτες/ γενικά ότι παράγουν.

Και εν πάση περιπτώση, οι potato people δεν διαδηλώνονται αυτή την περίοδο? Δεν έχουν κλείσει και ένα highway για να πείσουν για τις "έντιμες" προθέσεις τους? Ο Mr Chips έξω από το σπίτι μου δηλαδή είναι απεργοσπάστης?


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.