Wednesday, February 01, 2006

Τικ-τακ

Απ’ότι διαβάζω στις έρευνες που δημοσιεύονται στις εφημερίδες, είμαι σε καρπερή ηλικία. Οι Κύπριες, διαβάζω, μετά τα 27 τους αρχίζουν να γεννούν. Πρέπει λοιπόν, να γεννήσω κυπριόπουλα. Πρέπει να αυξήσω τους αριθμούς μας. «Έλα αγάπη μου έλα, να κάνουμε ένα Έλληνα ακόμα» (literally).

Για να είμαι ειλικρινής, κανένα άγχος δεν έχω. Τα μωρά με αφήνουν παγερά αδιάφορη, οι έγκυες δεν έχουν την ιδιαίτερη συμπάθεια μου. Το άγχος (για φαντάσου) το βλέπω στους άντρες. Φαίνεται μετά τη φάση «είμαι και γ*** τους γκόμενους» ακολουθεί η φάση «πρέπει να αποδείξω την καρπερότητα μου». Οι φίλες μου παρατηρούν περίπου τα ίδια. Είμαστε όλες εν δυνάμει μητέρες. Και για βουλευτής μπορώ να βάλω υποψηφιότητα. Επειδή μπορείς να κάνεις κάτι, δεν σημαίνει ότι πρέπει αναγκαστικά να το κάνεις.

Οι σκέψεις μας (σαν εν δυνάμει μητέρες) περιστρέφονται πάντα γύρω από τα ακόλουθα θέματα:

- να μείνεις έγκυος συνήθως συνεπάγεται και μια αύξηση στον όγκο του στήθους (αυτό είναι καλό έως πολύ καλό. Όσοι παρακολουθούσαν Baywatch ξέρουν γιατί).
- Η αύξηση δεν είναι μόνο στο στήθος (και την κοιλιά- αυτονόητο) αλλά μπορεί να είναι και στις κουτάλες, πόδια, πρόσωπο, περιφέρεια, με λίγα λόγια παντού. Αυτό δεν είναι καλό. Καθόλου καλό.
- Θα μπορούμε να φανταζόμαστε όλες εκείνες τις διαφημίσεις για μαλακτικά με εμάς πρωταγωνίστριες σε ρόλο στοργικής μαμάς, με σύζυγο να μας βλέπει με λατρεία ζωγραφισμένη στα μάτια. Κακό. Οι διαφημίσεις παραμένουν στη σφαίρα της φαντασίας.
- Οι Κύπριοι άντρες δεν είναι γαδάροι (κάποιο είδος evolution τους άγγιξε και αυτούς) αλλά δεν είναι και Σουηδοί. Η ανατροφή των παιδιών επομένως ανατίθεται πάνω σου (άμα το σκεφτείς, είσαι σίγουρη ότι θέλεις το σύζυγο σου να τα αναθρέψει? Αν είναι γίνει brainwashed το παιδί, το κάνω εγώ thank you!)
- Και καλά 9 μήνες μπορείς να το παίζεις sexy mama, μετά το πανηγύρι, πως αποκτάς τη φόρμα σου (δεδομένου ότι δεν είμαστε Μενεγάκες και δεν έχουμε 3 personal trainers και μασέζ να μας περιποιείται)?

Ειρωνεία της τύχης:
Μετά από χρόνια άγχους και προφυλάξεων να ανακαλύψεις, όταν τέλος πάρεις την απόφαση, ότι έχεις (εσύ ή ο άλλος, δεν έχει σημασία) πρόβλημα! Το ξέρω ότι η επιστήμη κάνει θαύματα, αλλά η πρώτη μου σκέψη θα είναι «γα****! Αν το ήξερα αυτό λίγα χρόνια πριν, τι καλύτερα που θα ήμουν!!»

8 Comments:

At 01 February, 2006 19:43, Blogger Ttallou said...

"Ειρωνεία της τύχης:..."

Dude!
Επιτέλους-κάποια που έχει κάνει την ίδια σκέψη με μένα!
[και την δηλώνει απροκάλυπτα]

 
At 01 February, 2006 20:32, Blogger firfiris said...

nai re drakouna mou, alla ate pes egines 50 hronon, ti na kameis ta lefta jie ta kalli ama gyriseis pisw sou jie katalaveis oti den yparhei synehehia?

allon praman na kameis ton gion, na horefkeis mazin tou ta papakia sto horo tou nipiagogiou jie molis parpatisi jie milisi na sou lalei "papa", "PAPA MOU" na tou laleis jie na voura opos to shesmeno panw sou na ton sikoneis panw jie na akkaneis ta ftouthkia tou.
i na kameis ton koratso jie na tou kamneis ta kotsouthkia tou kathe mera jie na mathei piano to moro kai tragoudakia na sou lalei "sti giorti tou dentrou trexte me hara paidia , lalalalala" i "ah kounelaki kounelaki xylo pou tha to fas, mesa se xeno perivolaki trypes giati trypas! mi mou soufroneis ti mititsa min mou kounas ta aftia..." jie na souzei jie to daktilo tou. ta mora en eftyhia ji evlogia oti ji an peis. eftyhws pou den prepei na gennisw omws :P

 
At 01 February, 2006 20:43, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

grr drakouna thelo tin epistimoniki sou apopsi pano sto exis gegonos: ego gia kapio logo eshei pou ta 15 mou pou kamno tik tak. eimai obsessed me ta mora se simio pou thoro eggious kai thelo na klaio. epses tin nixta pale eida oneiro oti eixa vrefoui. ama do mora poronoume, paizo mazi tous me tis ores kai stenoxorkoume ego parapano ama en ora na fioun para jina pou en mora.

ti mou simvnenei? eimai molis 19!

 
At 01 February, 2006 22:44, Blogger Εν Πλω said...

Εγώ είμαι με τη Μικαέλλα και τον Φιρφιρή!

Μέχρι στιγμής νικάμε 3-2 (ο Passenger είναι ουδέτερος)!

:)

 
At 01 February, 2006 23:13, Blogger Ttallou said...

Εγώ είμαι με τον passenger.Ουδετερότητα.
drakouna,
η μάμμα σου τι λέει σχετικά? ;)

 
At 02 February, 2006 09:01, Blogger drakouna said...

Η μάμμα μου υποψιάζομαι ότι ήθελε εγγόνια αλλά ήταν too cool to admit it (απλώς μας θύμιζε σε τακτά διαστήματα ότι στην ηλικία μας είσιεν 2- we got the hint). Μετά η older sister μου της πάσαρε 2 για να έσιει να ασχολήται τζιαι εσιώπησε. Αυτό με συμφέρει διότι κανένας πλέον δεν ασχολείται μαζί μου.
Firfiri και en plo, είσαστε η απόδειξη ότι τικ-τακ παθαίνουν τζιαι οι άντρες, μάλιστα με αυξανόμενη συχνότητα!!

 
At 21 August, 2006 17:08, Anonymous Anonymous said...

Re seis ..

Edw stoys antres ktupaei to tik tak anw twn 30 for sure..i am in a relationship the last 10 years..i am 27 kai gia paidi i otidjpote allo oute logos!!!Mou varese to kabanaki edw kai liga xronnia but the gaidouri eteron..says..na doume kai se liga xronnia kai malakies...ase poy oso to skeutomai another 2-3 years alone with him..ok it is a bit boring staring at each other....

 
At 02 March, 2007 23:44, Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... »

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.