Thursday, February 02, 2006

ο θ(ρ)υλικός Μαγκάιβερ

Αν εξαιρέσεις τους ρομαντικούς πλην αφελείς πρώην αντάρτες της ΕΟΚΑ (call me patriot) ($$$) και τους αιμοσταγείς ενωτικούς της δεκαετίας του 60 (τοξική μετάλλαξη των πρώτων), η γενιά της γιαγιάς μου έχει ακόμα ένα ιδιόμορφο χαρακτηριστικό: δεν πετάει τίποτα.

Δεν είναι ότι φυλάνε ρετρό αντικείμενα, ούτε καν τους ενδιαφέρει αν κάτι είναι παλιό, είναι μάλλον μια εσωτερική ανάγκη να φυλάξουν τα πάντα «ως παρακάτω», με τη δικαιολογία «δεν ξέρεις καμιά φορά που θα το χρειαστείς». Με αυτό το σκεπτικό, οτιδήποτε μπορεί να φυλαχτεί φυλάγεται και χρησιμοποιείται ποικιλοτρόπως. Μαστραππούθκια, κατσαρόλες καμένες, σκεύη που δεν έχουν πλέον χρήση, βαζάκια όλων των ειδών και μεγεθών, μέχρι και τα πλαστικά κουτιά Flora ή άλλου φαγητού φυλάγονται και χρησιμοποιούνται.

Σου σκίστηκε το πουκάμισο? Δεν το πετάμε φυσικά, το μετατρέπουμε σε ξεσκονόρουχο και τα κουμπιά φυλάγονται με τα είδη ραπτικής. Θέλεις να φυλάξεις στο ψυγείο φαγητό που ενδεχομένως να μυρίζει? Χρησιμοποιούμε πλαστικό δοχείο Flora και όχι κανονικό τάπερ (τα κανονικά τάπερ είναι τα «καλά μας» και φυλάγονται, αχρησιμοποίητα πάντοτε). Έσπασες τα πιάτα, χάλασε το σετ και σου έμεινε ένα μοναδικό πιάτο που δεν ταιριάζει με τίποτα? Δεν το πετάμε, το χρησιμοποιούμε σαν πιατάκι στις γλάστρες (ένα πιατάκι γλάστρας από το Super Home στοιχίζει 0.03 σεντ αλλά άσχετο). Τα λαστιχάκια στις σακούλες του ψωμιού στερεώνουν τα φυτά στις γλάστρες. Κουτάλια και μαχαίρια ζαβωμένα χρησιμοποιούνται στον κήπο. Μέχρι και κάτι σκισμένα καλτσόν είδα να κρέμονται στο μπαλκόνι μια μέρα και όταν ρώτησα τη γιαγιά τι τρέχει, αν νιώθει μοναξιές, μου απάντησε ότι απωθούν τις μύγες…

Πήγε να κολλήσει και τη μάνα μου, αντιστάθηκε, αλλά κάτι της έμεινε και αυτής (εγώ δε, είμαι πλήρης αποτυχία). Είμαστε φοβερά καταναλωτικές για αυτήν. Με μια λέξη, καταισιέφκουμε τα πάντα.

Από τη μια θαυμάζω το αίμα Μαγκάιβερ που ρέει στις φλέβες της (θέλει ευρηματικότητα για να βρεις μια χρησιμότητα για όλα, ακόμα και τα λαστιχάκια του ψωμιού), από την άλλη, πώς να την πείσεις ότι δεν χρειάζεται? Είναι εξάρτηση αυτή, δεν κόβεται εύκολα.

8 Comments:

At 02 February, 2006 17:34, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

OMG GRANDMOTHERS! Πριν έρτω Αγγλία μου είπε η γιαγιά μου ότι θα μου κάμει μπισκοτάκια να φέρω μαζί μου. Μπορεί να αρνήθηκα να κουβαλήσω λεμόνια, πορτοκάλια και λοιπά πράγματα, αλλά σιγά μην πω όχι στα μπισκότα. Όταν μου τηλεφώνησε να πάω να τα πιάσω, με έκπληξη διαπίστωσα ότι έλιωσε τα απομεινάρια του Christmas cake της και του δικού μας (και εδιερωτάτουν η μάμα μου τι ήταν να το κάμει και εζήτησε της το ενώ ετοιμάζετουν να το πετάξει) και εξανάπλασε τα και έβαλε τα μέσα στον φούρνο και εψηθήκαν και εγίναν μπισκότα. Εδοκίμασα ένα, ήταν πολλά ωραία (στα πολλά χρόνια γίνεσαι έξπερτ στις μετατροπές). Μου τα έβαλε σε ένα κουτί σοκολάτων (οι οποίες έληξαν το 2000) και μου απαγόρευσε ρητώς να το πετάξω. Μάλιστα όταν της είπα «μα γιαγιά εν πολλά μικρή η κουζίνα μου, που να το φυλάξω?» είπε μου «Τον Μάρτη που θα έρτω επίσκεψη θα το φέρω εγώ μαζί μου Κύπρο, εν προσωρινά που θα το κρατήσεις» !!!!!!

 
At 02 February, 2006 19:06, Blogger firfiris said...

en pon eperasame ftosian jie prosfygian fili drakouna.
emenan o pateras mou efyen pou to horkon 12 hrono xypolitos jie akoma thymoume tis istories pou elalen. pragmati prin 40-50 hronia ishen pollin ftosian stin oreini lefkosia.

i de mana mou thymate pou efortonan ta pramata sto traktor, enan massey ferguson akoma thymoume to pou to ishen o makaritis o papous mou, na glytosoun pou tous tourkous. akoma akouei tes sirines kathe 20 tou iouli jie ginete olokitrini pou ton fovo tis.

kai kaka ta psemata, i penia tehnas katergaszete, kai ne zoume se mia katanalotiki koinonia opou agorazoume kai petame horis na skeftomaste tis synepeies pros to perivallon.

ZITO OI ANAKYKLWSIMES MOYGIOSKOTOSTRES! ZITO OI GLASTRES ALA MASTRAPPA, ZITO TA FIZOUTHKIA ME TO KAPPARI POU PALIA EIHAN MARMELADA!

 
At 03 February, 2006 08:44, Blogger drakouna said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 03 February, 2006 08:46, Blogger drakouna said...

Και τώρα μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι παγκύπριο το φαινόμενο:)

 
At 03 February, 2006 12:19, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

ouf, an krineis pou tin diki mou giagia oposdipote.

thimoume mia fora pou epiame mazi taxidi (as opsete i anagki) je agorase ena aroma pou to aerodromio kai epemene oti to kouti kai oi polisterines mporei na ms xrisimefsoun kai eprepe na to kouvaloume pantou mazi me diafora alla paromoia antikeimena. kai mia fasi enevriase me kai eipa tis "ego arnoume na kouvalo allo ta skoupidia sou" kai epligothike toso polla (imastan sto aerodromio) pou irtame sitn kipro gia na mou xanamilisei. APO POU OS POU NA PO TIS POLISTERINES SKOUPITHKIA!? EN SEVOUME TIPOTE A!

 
At 03 February, 2006 22:21, Blogger firfiris said...

as etolmoun na fkalw egw glossa stin giagia mou. itan na mou dia oste na ertei i amboula!

 
At 22 February, 2007 04:53, Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... »

 
At 26 April, 2007 18:44, Anonymous Anonymous said...

What a great site Stained wall mount bathroom decorative cabinets Drive enclosure hard usb

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.