Friday, February 10, 2006

Ε όχι!

Μόλις πληροφορήθηκα από έγκυρη πηγή ότι η σειρά του Παπακαλιάτη δεν πρόκειται να συνεχιστεί. Ποτέ. Κόπηκε. Τελεία.

Δεν ξέρω αν πρόκειται για νέο είδος "ατέλιωτου σήριαλ" που προσπαθεί να λανσάρει το ΜΕGA με τον Παπακαλιάτη ως πρωτοπόρο του είδους του, αλλά εγώ που είμαι ο average θεατής έμεινα με "δκυο σιείλη καμένα". Θέλω να δω να γίνεται ο χαμός. Θέλω το happy ending μου. Θέλω το/α love scene/s μου.

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΟΡΓΙΑΣΕΙ.

Καλά σκέφτηκε η Ντάλια "Στο παραπέντε" να αγοράσει τη βραζιλιάνικη σειρά που έβλεπε όταν η Κονσουέλα άρχισε να κάνει μαμακίες. Έλα που δεν είμαι η Ντάλια.

Λοιπόν, officially αυτομόλησα. Ο εσωτερικός μου κόσμος δεν μπορεί να δεκτεί ΚΑΙ αυτό το χτύπημα. (hit me baby one more time).
Είναι καιρός να αλλάξω παραστάσεις. Τα λέμε από εβδομάδας.

7 Comments:

At 10 February, 2006 16:13, Blogger Ttallou said...

Α, ώστε βλέπετε το Παρά 5 στην Κύπρο!
Χαίρομαι, είναι μαμώ τις σειρές!

Όσο για τον Παπακαλιάτη, ξέρεις ότι έχει κυκλοφορήσει σε βιβλίο, έτσι δεν είναι;

 
At 10 February, 2006 19:24, Anonymous Anonymous said...

ΨΥΧΩΣΗ με τον Παπακαλιάτη........ τι του βρίσκετε???

 
At 10 February, 2006 22:34, Anonymous Anonymous said...

ΑΝΤΡΙΛΙΚΙ...

 
At 11 February, 2006 02:55, Blogger firfiris said...

Meta ta nistika mwra tis Mbiafras, tis theominies tou tsounami kai tou tifona Katrina, ton polemo sto Irak kai tin Vosnia, o Papakaliatis prostithete stis ennoies pou eiha...

:P

 
At 12 February, 2006 23:26, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

an i egkiri pigi sou den itan love-stricken 15xroni, gerontokori around 50 i kotziakari pojines pou thoroun oules tis seires kai oses en ftanoun grafoun tis sto video na thoroun to proi pou en eshei, tote diatiris akomi mia mikri elpida!

 
At 15 February, 2006 12:52, Blogger Ttallou said...

Χμ...
κάποια εκεί κάτω έχει 5 μέρες να "χτυπήσει" με νέο post και το κοινό της αδημονεί...
Παρατεταμένος εορτασμός του Αγίου Βαλεντίνου μου μυρίζει... ;)

 
At 05 February, 2007 06:36, Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info » »

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.