Wednesday, March 29, 2006

τι μου θυμίζει?

Σε περίπτωση που ακούσατε το Σάκη εψές και λίγο πριν να κάνετε εμετό εσκέφτεστουν «τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει», εν το The Blower’s Daughter του Damien Rice που εμάσιετουν να τραγουδήσει.

«Δεν παίρνω τα μάτια μου από σένα» δεν είναι μετάφραση του «can’t take my eyes off of you». Είναι ελεύθερη μετάφραση. Δηλαδή παπαριές.

Αποκαλύφθηκε τι έκανε ο Σάκης στην Αμερική. Άκουε Damien Rice και έπαιζε μπάσκετ με τα παιδιά του Baywatch. Μικρό παιδί χαρά γεμάτο. Μπορούσε να το κάνει και σπίτι του. Α ναι, έκανε και μαθήματα ορθοφωνίας. Για να τραγουδήσει «δεν παίρνω το μυαλό μου από σένα».

2 Comments:

At 29 March, 2006 13:40, Anonymous Anonymous said...

Μπράβο κ νόμιζα ήταν James Blunt! Πάντως τα παιδιά του Baywatch δεν παίζουν μπάσκετ κ να θέλουν... εν πολλά μομορφόπαιδα, εννα χαλάσουν τα μαλλιά τους!

 
At 16 February, 2007 17:40, Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.