Wednesday, May 31, 2006

Χαμογελάστε, μας πιάσανε

Θα το παραδεχτώ. Η σχέση μου με το περιοδικό Must είναι από ανύπαρκτη, μέχρι … ανύπαρκτη. Must διαβάζω όταν πάω στην αισθητικό και όταν πάω στο κομμωτήριο. Νομίζω αγόρασα το Must 2 φορές στη ζωή μου. Τη μια ήταν επειδή ήμουν διακοπές στον Πρωταρά, είχα διαβάσει όλα τα περιοδικά που πήρα μαζί μου και δεν υπήρχε τίποτα άλλο να διαβάσω, και η άλλη ήταν διότι και πάλι σε περίοδο διακοπών (στην Πόλη Χρυσοχούς νομίζω αυτή τη φορά), σχίστηκε η τσάντα που έχω για να βάζω μέσα τα είδη θαλάσσης μου (πετσέτα, χαλάκι, αντηλιακό κτλ) και το Must σου έδινε δώρο μια τσάντα για τη θάλασσα.

Δηλαδή εγώ και το Must, καμία σχέση.

Πριν λίγο καιρό όμως πήρα ένα email από συνεργάτιδα του ότι θα γράψουν ένα ρεπορτάζ για blogs, έχουν ενθουσιαστεί που υπάρχουν και κυπριακά blogs και τι ωραία άμα γράψουν και κάτι για Κύπριους bloggers.

- Τους θύμισα ότι δεν υπάρχουν glossy φωτογραφίες στο blog μου.
- Τους θύμισα ότι δεν θα έχουν ιδέα ποιος μου γράφει, ποια είμαι, που είμαι, τι κάνω. Ούτε εγώ δεν ξέρω. Περιοδικό που αφιερώνει 20 σελίδες κάθε τεύχος για το who is who, τι δουλειά έχει να γράφει για ανώνυμους τύπους πίσω από ένα computer?
- Τους θύμισα ότι οι αναγνώστες του Must θα πρέπει ίσως να διαβάσουν διάφορα blogs. Επαναλαμβάνω, να διαβάσουν. Είναι τόσο σίγουροι ότι οι αναγνώστες τους θέλουν να διαβάζουν?

Μου είπαν να μην υποτιμώ τη νοημοσύνη τους. Το ξέρουν ότι κρυφά, πάω και αγοράζω το Must με ενοχές λες και αγοράζω προφυλακτικά από τα περίπτερα. Το ξέρουν ότι έκοψα και το Vogue για χάρτη τους. To ξέρουν ότι κάτω από την μπεζιούδα καπαρτινούδα μου κρύβω ένα glossy περιοδικό (άμα λάχει και μια Catrine Deneuve). Με έχουν ψυχομετρήσει και είμαι μια γκα-γκά.

Εξάλλου μια φωτογραφία είναι χίλιες λέξεις. Με αυτό το σκεπτικό τα glossy περιοδικά είναι κάτι σαν «Πόλεμος και Ειρήνη» σε portable συσκευασία και οι διάφορες τύπισσες που εμφανίζονται τακτικά στις κοσμικές στήλες «γράφουν» χίλιες λέξεις κάθε φορά. Ήδη βρίσκονται στο τρίτο μυθιστόρημα και συνεχίζουν.

Τώρα που το σκέφτομαι, άμα το δουν αυτό μπορεί και να αλλάξουν γνώμη και να τρέχουν στα περίπτερα με το ψαλίδι στο χέρι να κόψουν το ρεπορτάζ.

Ομιλία Όσκαρ (όταν γίνω έργο)
Θέλω να ευχαριστήσω το mouse του computer που κλικ από δω, κλικ από κει, ανακαλύψαμε τα blogs και δεν χρειάζεται να γράφουμε πλέον πάνω σε χαρτοπετσέτες. Το δάσος του Αμαζονίου είναι πλέον ασφαλισμένο.
Δεν χρηματίζομαι από τους ξένους, αλλά αν θέλουν να τσοντάρουν κάτι να το κανονίσουμε. (Θα έστελνα και μια Ινδιάνα να πάρει το Όσκαρ όπως τον Μάρλον Μπράντο αλλά που να βρίσκω τώρα Ινδιάνα στη Λευκωσία. Σρι Λανκέζα θα στείλω.)

PS: Το ρεπορτάζ για blogs είναι 2 σελίδες με μικροσκοπικά γράμματα. Δεν απευθύνεται σε μύωπες.

10 Comments:

At 31 May, 2006 09:58, Blogger Sraosha said...

Ποιο must; Εσύ εδώ και καιρό έχεις επιλέξει την ποιότητα -- αλλά αργεί η ρημάδα.

 
At 31 May, 2006 09:59, Anonymous Anonymous said...

Any publicity is good publicity που λεν και οι βάρβαροι. Κάμε το σκαν τζαι βάρτο να το δούμε.

 
At 31 May, 2006 10:14, Blogger drakouna said...

H ποιότητα Sraosha όντως είναι χασημιά, αγνοείται η τύχη της
:)

 
At 31 May, 2006 11:52, Anonymous Anonymous said...

Ακολουθεί το απόσπασμα του άρθρου που αναφέρεται στην κυρία Δρακούνα:

"Μην ανησυχείτε. Οι Κύπριοι δεν έχουμε μείνει πίσω, αφού ως γνωστόν, «όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη». Όσοι κατηγορούν τη γενιά μας (μου) νερόβραστη και αδιάφορη, η κυρία «Δρακούνα» και οι επισκέπτες της θα τους αλλάξουν τη γνώμη. Ενίοτε και τα φώτα. Η «Δρακούνα», κοινώς bitch, είναι –λέει- η μία εκ των 552 στο σύνολο, βέρων Λευκωσιατών (όλοι οι άλλοι είμαστε από χωριό) και βέβαια «κατοικεί στην Κύπρο, κάτι που δείχνει ότι έχει χιούμορ». Έχει άποψη, πνεύμα και μυαλό ξουράφι, ενώ ανά πάσα στιγμή το χιούμορ της σε κάνει να ξεκαρδίζεσαι μεγαλοφώνως. Εξηγεί τα καθέκαστα του συζυγικού βίου, τα λέει έξω από τα δόντια σε όποιον την ενοχλήσει κατά τη διάρκεια της μέρας της, έχει πατέρα συνταξιούχο και γιαγιά Μαγκάιβερ, είναι αμετανόητη φαν του Κωστόπουλου και έχει καταφέρει να περιγράψει με τέσσερις λέξεις αυτό που εδώ και χρόνια παιδεύομαι να βρω για να περιγράψω την Κυπριακή πραγματικότητα όπως την αντιλαμβάνομαι: «...(οι Κύπριοι) οδηγούμε όπως σκεφτόμαστε: ψυχεδελικά». (Δρακούνα, θενξ!)"

Αυτά!

 
At 31 May, 2006 12:39, Anonymous Anonymous said...

Jacob, επειδή τα περιοδικά στα κομμωτήρια κτλ είναι συνήθως "λίγο τσας" outdated, θα πρέπει να περιμένεις τουλάχιστο 8 μήνες για να το δείς το άρθρο.

 
At 31 May, 2006 13:19, Blogger Sraosha said...

Βρε, τι ωραία που το συνόψισε το φαινόμενο "Δρακούνα" ο/η must-ογράφος.

Μπράβο, μπράβο!

 
At 31 May, 2006 14:18, Blogger zappa said...

ps poia blog briskontai ekei?

 
At 31 May, 2006 14:19, Blogger zappa said...

kai pou 8a ta brw?

 
At 01 June, 2006 13:12, Anonymous Anonymous said...

^ Ξέρεις εσύ κανέναν άλλο????

 
At 21 November, 2006 21:49, Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on!
1993 nissan sentra transaxle parts

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.