Friday, June 16, 2006

Μαμά Ετέρα και Εκουαδόρ

Κοιμάμαι και ιδρώνω στον ύπνο μου. Αυτό δεν μου συμβαίνει ποτέ διότι είμαι πλάσμα τουρτούρικο και μόνο όταν κάνει 45 βαθμούς υπό σκιά νιώθω ζεστασιά και προθέρμη.

- Αν ήμουν πάνω στον Τιτανικό θα πέθαινα πριν ακόμα πέσω στη θάλασσα.
- Αν ζούσα στο προηγούμενο ice age θα είχα γίνει ο άνθρωπος-παγάκι που βρήκαν κάτι ορειβάτες με καύλες πριν χρόνια στις Άλπεις.
- Τώρα που το σκέφτομαι, θα είχα ανακαλύψει τρόπο να πάω σε εξωτικά νησιά που κάνει ζέστη (όλα ενωμένα δεν ήταν τότε?)
- Σε άλλη προηγούμενη ζωή πρέπει να ήμουν φοινικιά στην έρημο.

Άρα για να ιδρώνω κάτι δεν πάει καλά. Δεν είμαι άρρωστη. Δεν είμαι αδιάθετη. Δεν είναι αποτέλεσμα αλλεργίας. Ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα. Θα δω τη μαμά Ετέρα.

Την μαμά Ετέρα τη βλέπω 3 φορές το χρόνο μετρημένες. Μένει σε άλλη πόλη και δεν μετακινείται. Ποτέ. Πιστεύει ότι ούτε ο υπόλοιπος κόσμος μετακινείται συχνά. Είπαμε να μην της πούμε την αλήθεια και την αγχώσουμε. Η μαμά Ετέρα σε γενικές γραμμές είναι μια αθώα και ευκολόπιστη γυναίκα της εκκλησίας. Δεν πονηρεύεται, και σοκάρεται με τα πάντα. Πιστεύω ο λόγος που δεν έρχεται ποτέ στη Λευκωσία είναι διότι πιστεύει ότι ακόμα διεξάγεται πόλεμος και ότι μας βομβαρδίζουν καθημερινά οι Τούρκοι. Για να έρθει στο γάμο μας, την πείσαμε με τον Έτερο ότι εκείνες τις μέρες κηρύχτηκε εκεχειρία.

Στην αρχή έπαιρνα το σοβαρό μου ύφος (όσο μπορούσα εννοείται) και ότι μου έλεγε προσπαθούσα να κάνω συζήτηση και να δείξω ενδιαφέρον. Γρήγορα αντιληφθήκαμε και οι δύο ότι δεν συνεννοούμεθα. Εκείνη νομίζει ότι μιλώ κινέζικα και εγώ αντιλήφθηκα ότι δεν μπορώ να συνεννοηθώ στη γλώσσα των Ούφο (να και κάτι που δεν μπορώ να κάνω ως πολυμήχανη γυναίκα).

Ο Έτερος ακολουθεί στάση τύπου Ελβετία (ουδέτερη και απ’ υψηλού αλλά με ένοχο παρελθόν που όμως ανάγκασε σε ισοπαλία τη Γαλλία) και κρατά τις επισκέψεις στο minimum. Επειδή με συμφέρει αφάνταστα αυτό το arrangement δεν λέω τίποτε. 3 φορές το χρόνο όμως πρέπει να πάμε. Και εδώ είναι το πρόβλημα.

Αρχίσαμε να μην βρίσκουμε πράγματα να πούμε. Διότι ήδη μου διηγήθηκε με λεπτομέρεια τα παιδικά και νεανικά της χρόνια και μου είπε όλα τα ρεζιλίκια σχετικά με τον Έτερο (όλοι έχουμε άλλωστε). Το καλύψαμε το θέμα. Μου ανέφερε ότι είναι καλοφωνάρισσα. Μου τραγούδησε. Εγώ κατάφερα να μείνω με ύφος σοβαρό και μετρημένο. Μου απήγγειλε στίχους του Βασίλη Μιχαηλίδη. Συγκρατήθηκα να μην ρωτήσω από ποιο κυπριώτικο σκετς είναι. Μου περιέγραψε με πάθος, νοσταλγία και λυρικότητα το κατεχόμενο χωριό της. Συγκινήθηκα και αργότερα ρώτησα τον Έτερο να μου πει πως διώχθηκαν το 74’. Μου ανέφερε κατά λέξη, «τι λες, η μάνα μου έφυγε μόνη της από το χωριό και έριξε μαύρη πέτρα πίσω της από τη δεκαετία του 50, όταν ήταν 15 χρονών». Α, μάλιστα. Πάει και η λυρικότητα. Σαν Κυπρία της διασποράς.

Τελευταία, κατάλαβε και αυτή ότι καλύψαμε όλα τα θέματα γι’αυτό μπήκε νέα κασέτα στο πικ-απ. «Πότε θα κάνουμε εγγονάκι»??? Άμα κερδίσει το Mundial το Εκουαδόρ.

12 Comments:

At 16 June, 2006 12:19, Anonymous Anonymous said...

tha exoume polla nea diladi ti Deftera....

 
At 17 June, 2006 11:07, Blogger YO!Reeka's said...

λέγε εσύ αηδίες, να πάθεις καμιά ζημιά. Αουτσάιντερ ήταν κι η Ελλάδα στο ευρωπαϊκό! :)

 
At 18 June, 2006 11:32, Blogger UrbanTulip said...

Να πεις στην Ετερα ότι το εγγονάκι μπήκε στο μηχάνημα και ετοιμάζεται. και ότι σκοπεύεις να κανεις δέκα και να της τα δώσεις όλα να τα προσέχει...και να τα σπουδάσει. αν δεν κάτσει αυτό το επιχείρημα πες της ότι αν κανεις εγγονάκι δεν θα πάρει το ονομα της.

 
At 18 June, 2006 11:43, Blogger Giorgio said...

Drakouva, etsi pou periergia, O etairos dkiabazei to blog sou n' ev eshi idea oti kav uparxei?

 
At 19 June, 2006 08:12, Blogger drakouna said...

Ο Έτερος ξέρει για το blog αλλά αμφιβάλλω αν το διαβάζει. Εξάλλου με έχει live όλη μέρα.

 
At 19 June, 2006 09:57, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

drakouna pes tis petheras eteras na paei na paixei kanena mpoukiko. u never know!

eisai sigouri oti den eixe kamia prosfati tilefoniki sinomilia me tin mama drakouna?

 
At 19 June, 2006 10:49, Anonymous Anonymous said...

Η πεθερά σου έχει πρόσβαση στο Internet?

 
At 19 June, 2006 10:55, Anonymous Anonymous said...

εκ μέρους των κυπραίων γυναικών όλων των εποχών νιώθω την ευθύνη να αποδοκιμάσω την δρακούνα για τα σχόλια της... διότι εσύ παιδί μου την βλέπεις τρεις φορές τον χρόνο... εμείς που τις βλέπουμε τρεις φορές την εβδομάδα - ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ;;;τσκ τσκ τσκ...

 
At 19 June, 2006 11:43, Anonymous Anonymous said...

Jeez - how refreshing to once again find a free(d) mind on the island of sex, booze, sun, sea, kite surfing (these are good things), loudness (not so good) and total lack of subtlety (disastrous).
So - you were a palm tree in a desert. I was a tiny green island in the sea. Subtle difference :-), but how lovely!

 
At 19 June, 2006 11:47, Blogger drakouna said...

@Michaella- Καλωσόρισες πίσω. Κάποια υπόγεια επικοινωνία λογικά υπάρχει αλλά δεν ρωτώ πράγματα που δεν θέλω να μάθω.

@anonymous - πας καλά?

@ούφφου - Η σκεψη μου είναι μαζί σας. Είσαστε η ζωντανή απόδειξη ότι η υπομονή, η ανεκτικότητα και η φλάγκα είναι χαρακτηριστικά των Κυπρίων γυναικών. Μπορούμε να συναγωνιστούμε άνετα και τις γυναίκες Ηπειρώτισσες που μέσα στα χιόνια πάνε και οβίδες κουβαλάνε.

 
At 21 June, 2006 00:19, Anonymous Anonymous said...

Well, yeah, nothing unusual; yο, it's just me. Aπλώς ένιωσα κάποια ανάγκη να μοιραστώ αυτή την σκέψη μου, γιατί μου άρεσε ο συμβολισμός, αλλά και η εικόνα της φοινικιάς στη έρημο, σε παραλληλία με το νησάκι του πελάγους. Sometimes I drink Jack Daniels and these things tend 2 happen. Think nothing of it :-) !

 
At 01 February, 2007 01:30, Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... Used cad plotters Cumshot multiple Gastrointestinal bleed protocol and protonix Germination box heaters Merzedes benz mannheim mannheim verkauf

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.