Monday, July 10, 2006

Iron Will (2)

Σε μια άλλη συνταρακτική εξέλιξη, έσπασα το σίδερο που σιδερώνουμε. Με τη λέξη «έσπασα», μην φανταστείτε άγριες σκηνές καυγά, πιάτα και ποτήρια να πετάνε ή να πέφτει ξύλο. Απλώς το κατάστρεψα σιγά-σιγά και υποχθόνια με πέτρα που μαζεύτηκε στο θάλαμο του ατμού και δεν ξεβουλώνει με τίποτα. Το σίδερο βράζει μεν αλλά δεν σιδερώνει.

Εννοείται ότι δεν το πήρα είδηση. Μετά από αρκετές εβδομάδες ιδιαίτερα κακού σιδερώματος (από εμένα), ο Έτερος αποφάσισε να σιδερώσει μόνος του. Επειδή ούτε εκείνος τα κατάφερε, ψυλλιάστηκε ότι κάτι τρέχει και διενήργησε ενδελεχή εξέταση (αυτοψία) του σίδερου.

Η Έρευνα
- Τι έκανες στο σίδερο? Μίλα!
- Τίποτα ορκίζομαι. Το ανάβω και το σβήνω όπως μου έδειξες.
- Καλά, δεν πρόσεξες ότι τόσες μέρες δεν σιδερώνεις?
- Όχι βέβαια. Απλώς υπέθεσα ότι έπεσε λίγο η απόδοση μου. Και τα λινά δύσκολα σιδερώνονται!

Το Πόρισμα
Βούλωσε το τέτοιο του ατμού, με αποτέλεσμα να μην σιδερώνει. Επειδή δε, δεν το πήρα χαμπάρι έγκαιρα να ξεβουλώσω την κατάσταση, το σίδερο έχει πήξει στην πέτρα. Ενδεχομένως να έλιωσαν τα από-μέσα του και να καταστράφηκε ολοσχερώς.

Ευθύνες
Όσο και αν θέλω να το παίξω «κούππα άπαννη», εγώ φταίω που καταστράφηκε το σίδερο. Και είμαι πανευτυχής. Και δεν παραιτούμαι από τη θέση μου. Ποιος παραιτήθηκε και θα παραιτηθώ εγώ?

Ο Έτερος όμως δεν τα βάζει κάτω και πάει στο supermarket όπου αγοράζει μια σκόνη που καθαρίζει την πέτρα (αμάν επιμονή!!) Τι το κουράζεις? Και διαστημόπλοιο που σιδερώνει να μου φέρεις, θα βρω τρόπο να το χαλάσω.

Κλείνεται μέσα στην κουζίνα με το σίδερο. 25 λεπτά αργότερα βγαίνει από την κουζίνα μέσα σε ένα σύννεφο από αναθυμιάσεις, το δε σίδερο «φτύνει» κάτι πορτοκαλιά πράγματα σαν καραμέλα. Του Έτερου έρχεται εμετός. Apparently, το σίδερο, εκτός από το στρώμα πέτρας που έγινε τόσο σκληρό που δεν φεύγει με τίποτα, έχει σκουριάσει όλο από μέσα (κοινώς «αγιώσει») και είναι ακριβώς αυτό το πορτοκαλί πράγμα που φτύνει. Το σίδερο είναι total loss.

Τον Έτερο που μαστούρωσε από τις αναθυμιάσεις τι να τον κάνω? (όχι, δεν κάθομαι να αναπνεύσω και εγώ). Του δίνω γάλα, τον βάζω να ξαπλώσει, του επαναλαμβάνω ότι το σιδέρωμα φταίει για όλα και όχι εγώ (μπορεί να το εμπεδώσει, δεν ξέρεις καμιά φορά). Το ατύχημα έγινε την Κυριακή.

Ο Έτερος περίμενε να ανοίξουν τα καταστήματα σήμερα το πρωί, και αγόρασε καινούργιο. Με πήρε τηλέφωνο ολόχαρος στη δουλειά να μου το ανακοινώσει. Μάλιστα το νέο σίδερο έχει δείχτη "ποσοστού αλάτων" και σε προειδοποιεί όταν θα κάνει πέτρα. Γα** την τεχνολογία μου γ****!!!

… Την πέτρα στον ατμό τη δοκίμασα. Να δούμε ποια άλλη πατέντα πρέπει να δοκιμάσω τώρα…

8 Comments:

At 10 July, 2006 14:34, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

dokimase tin patenta "to kleidono sto ermari, to opoio metatrepo se apothiki kai exei tosa polla pragmata mprosta pou den mporo na to vgalo". it works for me

 
At 10 July, 2006 16:56, Anonymous Anonymous said...

Σαν ένδειξη αλληλεγγύης προς όλους τους οπαδούς της Δρακούνας η οποία τις τελευταίες μέρες ασχολήθηκε με πολύ banal θέματα (καλλιστεία, ποδόσφαιρο, οικιακές εργασίες), ενδεχομένως γιατί (1) την πείραξε η πυρά και δεν βγαίνει έξω, (2) μένει σπίτι γιατί είναι αδιάθετη, (3) μένει σπίτι γιατί προσπαθεί να τεκνοποιήσει, δηλώνω υπεύθυνα ότι σαν καλή Φ.Σ. θα οργανώσω nights out / coffee-times / συναυλίες / θέατρα κτλ κτλ για την βοηθήσω να διανθίσει το ρεπερτόριο και να βγάλει κανένα καλό λαβράκι να μας κάνει spice up τα πρωινά, αφού διακοπές δεν βλέπω στον ορίζοντα… BTW, πολλά εικαστικά παίζονται αυτές τις μέρες στην Λευκωσία, not bad at all!!! Οργανωθείτε!!!

 
At 10 July, 2006 16:57, Blogger Demetris said...

Drakouna, prepei na katalaveis pws to sidero einai eidika gia tous apantahou poukamisakides - me tous opoious 'paizei' o Etairos- kati analogo me to kommwtirio prin ton gamo, i me tin epiponi kai epanalamvanomeni apotrihwsi prin tin paralia. Essential. Ara, i ypohwreis kai ypomeneis gia harin erwta (otan ton protognwrises tti forouse, ximashali?) i stelneis ta dry cleaning jai aiston na rwta.

 
At 10 July, 2006 17:50, Anonymous Anonymous said...

η μάμμα σου εν έχει κοπέλλα που της σιδερώνει να της πασάρεις και τα πουκάμισα; (είναι άλλωστε κλάσικ αυτό...)

 
At 10 July, 2006 18:26, Anonymous Anonymous said...

Εγώ είμαι σε άλλα επίπεδα. Καταφέρνω να χαλάω τα πάντα σε χρόνο ντε τε χωρίς ποτέ να ξέρουμε τί ακριβώς έφταιγε. Έχουν ψοφήσει έτσι στα χέρια μου 4 υπολογιστές.

 
At 10 July, 2006 22:52, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

F.S. kali idea. tha sas kano eikastiko update sto blog mou kathe proi. ama to thelei i drakouna na to kamnei copy paste hihi.

en to metaxi paizei mia ekthesi sto ARTos. gia osous en tin eidan kai areskontai sto abstract expressionism einai poli kali. 2 neares kipries sinantontai meso tis mpogias kai tis fotografias

 
At 11 July, 2006 08:20, Blogger drakouna said...

Banal Θέματα???

Οκ, προσεχώς Milan Kundera, Καμύ και Σαρτρ. Θα σας έχω στους 40 βαθμούς να κάθεστε σε καπνισμένο καφέ με τσιγάρα και absinth να φιλοσοφείτε τα άντερα σας.

άκου banal θέματα....

(ΦΣ, ξέρω που μένεις:)

 
At 26 April, 2007 18:17, Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.