Tuesday, July 11, 2006

Iron Will (3)

Όταν δεν μπορείς να αναμετρηθείς με τον αντίπαλο face to face, εφαρμόζεις τακτικές αντιπερισπασμού και ανταρτοπόλεμο. Το έκανε ο Μέγας Αλέξανδρος όταν θα πολεμούσε το Δαρείο. Το έκαναν οι Γαλάτες όταν πολεμούσαν τον Καίσαρα. Το έκαναν οι Σκωτσέζοι όταν πολεμούσαν τους Άγγλους. Το έκαναν οι Ρώσοι όταν εισέβαλε στη Ρωσία ο Ναπολέοντας. Το γά****. Αρκετά.

Όταν δεν θέλεις να σιδερώσεις, προσπαθείς με διάφορους τρόπους να το αποφύγεις. Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω έντεχνο diversion με τη φανταστική μαγειρική μου, να τρελαθεί από τις εναλλαγές γεύσεων ο Έτερος, να πάθει την πλάκα του, να θαυμάσει τη γυναίκα που παντρεύτηκε, την κορώνα στο κεφάλι του, τη γυναίκα της ζωής του, τα καμάρι του και να ξεχάσει το θέμα «σιδέρωμα». Οι μάγισσες της Σμύρνης τα κατάφεραν. Εγώ γιατί να μην τα καταφέρω?

Ξεκινώντας από τα ορεκτικά, έβαλα μπρος να κατασκευάσω μια … μελιτζανοσαλάτα. Η σχέση μου με τις μελιτζάνες είναι ίδια με αυτή που έχω με την Gwyneth Paltrow. Ξέρω ποια είναι, ξέρω τι κάνει, είδα τις ταινίες της (έφαγα δηλαδή απ’ αυτήν) αλλά δεν έχουμε ποτέ συστηθεί από κοντά. Βρήκα συνταγή, πήγα στη μαμά - Δρακούνα να μου δώσει τα υλικά, αντιστάθηκα στην πρόταση της να μου κάνει εκείνη τη μελιτζανοσαλάτα και μετά να την πλασάρω σαν δική μου - «Ποτέ!! Εγώ δεν είμαι η Βουγιουκλάκη να τρέχω με το στιφάδο στην κατσαρόλα όπως το Αχ αυτή η γυναίκα μου!!! Η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά.» Και ξεκίνησα.

Έχω να αναφέρω ότι η μελιτζανοσαλάτα φαίνεται εύκολο ορεκτικό αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι, και η που**** η μελιτζάνα αντιστέκεται την πολτοποίηση όσο δεν φαντάζεσαι (και εσύ το ίδιο θα έκανες στη θέση της). Επιπλέον είναι σχεδόν αδύνατο να πείσεις τα υλικά να δέσουν αρμονικά μεταξύ τους. Λέρωσα τη μισή κουζίνα για να ετοιμάσω ένα μικρό πιάτο. Πάνω στην ώρα έφτασε και ο Έτερος.

- Θα δοκιμάσεις να μου πεις αν την έκανα καλή?

Ο Έτερος δοκίμασε.

- Θέλει λεμόνι.

Έβαλα.

- Θέλει λάδι.

Έβαλα.

- Θέλει αλάτι.

Έβαλα.

- Θέλει κι άλλη μελιτζάνα.

Έβαλα. Σημειώνω ότι με κάθε δοκιμή ο Έτερος έπαιρνε ένα ύφος λες και τον τάιζα Λανέιτ. Στην τέταρτη δοκιμή, με το που με είδε να επιστρέφω με το πιάτο, έβαλε παπούτσια, έφτυσε το τσιγάρο, πήρε το κινητό και έφυγε τρέχοντας.

2 ώρες αργότερα ο Έτερος τηλεφώνησε για να «εισηγηθεί» να πάμε να φάμε έξω. Και το επόμενο βράδυ. Και το επόμενο βράδυ. Και το επόμενο βράδυ…

Τι να πω. Σαρωτική νίκη….Στη Μόσχα αδερφές μου, στη Μόσχα….





ΣΗΜ: Η φράση «στη Μόσχα αδερφές μου, στη Μόσχα» προέρχεται από τις "Τρεις Αδερφές" του Τσέχωφ (όπως με πληροφορεί Τσεχιώτισσα fan -τι, μόνο η Britney Spears θα έχει??-) αλλά χρησιμοποιήθηκε στη σειρά «Τρεις Χάριτες» (να θυμούνται οι παλιοί να μαθαίνουν οι νέοι -εδώ εννοώ τους contemporaries των τριών Χάριτων, όχι του Τσέχωφ-). Προσφάτως χρησιμοποιήθηκε και σε επεισόδιο του «Πενήντα-Πενήντα» και δεν ξέρω που αλλού.

9 Comments:

At 11 July, 2006 13:31, Anonymous Anonymous said...

Μήπως να άρχιζες με φέτα πασπαλισμένη με φρέσκια ρίγανη και λίγο λάδι?


Αν ποτέ περάσεις από Οκτάνα θα καταλάβεις ότι σημασία δεν έχει τι θα βρει στο πιάτο του ο εκάστοτε πελάτης / Έταιρος, αλλά τι θα διαβάσει ότι θα βρει στο πιάτο του... το μυστικό λοιπόν είναι να εκδίδεις μενού. Βρες από το internet ένα αξιοπρεπές template με λουλουδάκια (για να δείχνει girly) και τύπωνε του το μενού... και αβγό βραστό να τον ταϊσεις μετά θα δείχνει την υπερμεγέθη προσπάθεια που έκανες για να του εκφράσεις την αγάπη σου, αλλά και πόσο μεγάλη νοικοκυρά είσαι! Μην ξεχάσεις να τον υποδεχτείς με see-through νεγκλιζέ και ρόμπα! Τότε μπορείς να τον ταϊσεις KFC και να νομίζει ότι τρώει από τα χέρια του Μαμαλάκη...

 
At 11 July, 2006 13:47, Blogger drakouna said...

Πολύ σωστά. Είναι οι κινήσεις αντιπερισπασμού που λέω.

Αντί για μενού I would go for the νεκλιζέ για να είμαι ειλικρινής.

 
At 11 July, 2006 14:30, Blogger drakouna said...

Oh mon Dieu. Τα κόκκαλα του Τσέχωφ θα τρίζουν στο τάφο τους.

(πως από τη μελιτζανοσαλάτα μπλέξαμε τον Τσέχωφ, είναι μυστήριο.)

Θα το διορθώσω αμέσως. Διότι δεν θέλουμε ένα Τσέχωφ παραπονεμένο. Ούτε 2.

 
At 11 July, 2006 14:50, Blogger drakouna said...

ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΥΣΕΙ ΟΛΗ Η ΚΙΝΑ (και η original φαν του Τσέχωφ) ΑΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ QUOTATION.

:)
:)

(γιατί δεν αφήνετε μια ατάλαντη να εκφραστεί? Γιατί? Γιατί?)

 
At 11 July, 2006 15:09, Anonymous Anonymous said...

Διακρίνω μια συνωμοσία για πρόκληση βαριάς κατάθλιψης σε όσους εξέραν πόθεν εν η φράση (άκουσον άκουσον συνότζαιρος του Τσέχωφ). Αντιπαρέρχομαι όμως.

Τζαι εμένα που ήταν να ψήσω πιλάφι για φίλους είπε μου η μάμμα μου να μου το κάμει τζαι να το πάρω έτοιμο ότι τάχα εν δικό μου. Όπως το βλάκα έθελα σώνει τζαι καλά να δοκιμάσω μόνος μου. Ηθικό δίδαγμα: η μαμμά ξέρει καλύτερα.

Ηθικό δίδαγμα ντούε: Μεν δοκιμάζεις πράματα πρώτη φορά για να τα ταϊσεις σε τρίτους. Που τη δεύτερη τζαι μετά.

 
At 11 July, 2006 15:15, Anonymous Anonymous said...

Αγαπητή μου Δρακούνα,

this is the original Τσεχωφιάνα (όπως λέμε Ρωξάνα, Σβετλάνα κτλ).Δυστυχώς εφάνηκες άτυχη γιατί 1 ατάκα ξέρω ούλλη τζιούλλη που Τσέχωφ, τζιαι έδωκες πάνω..!

Σχετικά με το σιδέρωμα.....εδοκίμασες να του κρούσεις 2-3 που τα αγαπημένα του πουκάμισα;;κάμε το και θα με θυμηθείς...δεν προκειται να σε αφήσει να σιδερώσεις ποτέ ξανά....Trust me on this one!

 
At 11 July, 2006 15:35, Blogger drakouna said...

Μετά από όλα αυτά, δεν μένει τίποτ' άλλο από το να πνίξω τον πόνο μου (για το υπόλοιπο απόγευμα τουλάχιστον)στη βότκα. Θα βάλω και το air condition στους 10 βαθμούς, και αν δεν το κρεπάρω, θα νιώσω τον κρύο αέρα της στέππας πάνω στο πρόσωπο μου.

 
At 11 July, 2006 23:44, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

i tin zestasia tou siderou!

 
At 21 February, 2007 15:01, Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! Anal insertions enema Vegas gay strap on duckers How to incorporate technology in the sped classroom Online discount sex toy Des naughty dildo http://www.hair-removal-products-0.info/Lexus-naples.html clonazepam vs ativan etymotic research er-4s earphones blue striped 1987 isuzu trooper Sex toy education dildo movie sample buying cheap.com on-line levitra Big hockey hits drugs online buy butalbital without a prescription Pictures of gay guy people naked des moines ia vibrators interrupter

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.