Friday, August 04, 2006

Κυρία ετών 29

Στα γενέθλια μου πάντα όλοι λείπουν διακοπές. Είναι the price you pay όταν έχεις γεννηθεί μέσα στη μέση του καλοκαιριού. Δεν αδικώ κανένα. Ακόμα και εγώ πολλές φορές λείπω διακοπές στα γενέθλια μου. Θέλεις να μαζέψεις 2-3 φίλους για το εφέ, και είναι όλοι χασημιοί, ή δεν μπορούν να σου πουν σίγουρα αν θα έρθουν. Επειδή δεν είμαι 10 χρονών και δεν ανυπομονώ να σβήσω κεράκια, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα. Τι τώρα, τι μετά.

Όταν είσαι μόνος σου, χωρίς κάτι να σε αφαιρεί, σκέφτεσαι. Διάφορα. Σκέφτεσαι π.χ. ότι κοντεύεις τα 30. Τι κοντεύεις, τα έφτασες σχεδόν. Του χρόνου έτσι καιρό θα «γιορτάζεις» τα τριακοστά σου γενέθλια. Την εφηβεία χάρηκες που την ξεπέρασες. Τα twenties σου όμως??


Στα 29 σου έχεις πλέον αποδεχτεί ότι δεν πρόκειται να αλλάξεις τον κόσμο, δεν είσαι το μέλλον της γης, της χώρας σου η ελπίδα. Αν οι γονείς σου τόσα χρόνια σου φούσκωναν τα μυαλά ότι είσαι ξεχωριστή/ός, ή χαρισματική/ός, ή το πιο λαμπρό αστέρι πλέον αντιλαμβάνεσαι ότι ήταν απλώς ευγενικοί μαζί σου και δεν ήθελαν να σε απογοητεύσουν. Ένα ακόμα λαμόγιο είσαι και εσύ. Κοίτα να μην ζεις εις βάρος κάποιου άλλου.


Λαμπρή βεβαίως εξαίρεση αποτελούν οι γονείς που στέλλουν τα παιδιά τους στα διάφορα Fame Story και Dream Show και Pop Star και λοιπά. Θυμάστε την τύπισσα που ενώ απορρίφθηκε η κόρη της ως παράφωνη και χοντρή (αντικειμενικά ήταν) πήγε και καλά να κάνει καυγά με τον Ηλία Ψινάκη λέγοντας του το ασύλληπτο «απέρριψες την κόρη μου διότι εν λλίο πασιουρτούδα τζι’ εν είσιεν μέσο». Κάποτε πρέπει να αντιληφθείς τι μπορείς και τι δεν μπορείς να κάνεις, I believe I can fly, I believe I can touch the sky, I dream about it every night and day και μετά κλείνω αεροπορικό εισιτήριο με την Aegean, θέλω να πετάξω τώρα!!! Πλέον έχεις μάθει ότι πολλά προβλήματα λύνονται με το κατάλληλο τηλεφώνημα. Έχω όμως ξεφύγει από το θέμα.


Θετικές σκέψεις:

- Είμαι αρτιμελής και ως επί το πλείστον υγιής (ένα κρυολόγημα που και που το παθαίνουμε όλοι).

- Έχω ένα Έτερο που με ανέχεται (αν και του είχα πει πριν με παντρευτεί να ρωτήσει πρώτα 6 κατασκευαστές πλυντηρίων αν με συστήνουν. Τα λάθη δεν αναγνωρίζονται μετά την απομάκρυνση από το ταμείο.)

- ……..

- …….

- Μα καλά, δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε ένα ακόμα ευχάριστο γεγονός???

- …….

- Είμαι ώριμη….. (Μπουαχαχαχαχα)

Αρνητικές σκέψεις:

- Δεν έχω δημιουργήσει το πρώτο μου εκατομμύριο. Ούτε το δεύτερο, ούτε το τρίτο. Ως εκ τούτου, δεν είμαι σκαφάτη, δεν έχω εξοχικό, τρελές καταθέσεις ή ακίνητα. Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία, αλλά και η ευτυχία από μόνη της δεν τρώγεται, ούτε σε πάει διακοπές, ούτε πληρώνει τους λογαριασμούς, ούτε σε ζεσταίνει τα κρύα βράδια.

- Κάθε μέρα που περνά νιώθω ότι γίνομαι όλο και περισσότερο όπως τη μάνα μου. Από το πεπρωμένο σου δεν μπορείς τελικά να ξεφύγεις, αν και αυτά τα περί μοίρας και πεπρωμένου και λοιπά βούντου δεν τα πολύ-πιστεύω (φτου-φτου και το πόδι του λαγού που βρήκατε δικό μου είναι, ευχαριστώ). Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό. Είναι μυστήριο και υποχθόνιο σχέδιο που εκτελείται από τις μυστικές υπηρεσίες του DΝA μου (…. τι έγραψα το άτομο…ναι, ειρωνικά το γράφω αυτό). Υπολογίζω ότι η αλλαγή πρέπει να ξεκίνησε με την επιστροφή μου από τις σπουδές.


Τα γενέθλια όμως έρχονται και φεύγουν και δεν σκάω άλλο. Στη δουλειά έχω ήδη δηλώσει ότι θα τους κεράσω τη Δευτέρα με την ευκαιρία των γενεθλίων μου. Έχω αισίως κλείσει τα …. 24 (που είναι εν μέρει σωστό, έκλεισα… κάποτε τα 24 μου). Και από του χρόνου officially θα σταματήσω να δηλώνω την ηλικία μου. Και θα αντιγράψω το χτένισμα της μαμάς Δρακούνας.


(Έτερε αστειεύομαι).

14 Comments:

At 04 August, 2006 14:23, Anonymous Anonymous said...

Χρόνια πολλά Δρακούνα.

------------

"Ένα ακόμα λαμόγιο είσαι και εσύ" Καλά, μιλούμε εκολλήσαν σου τα καλαμαρίστικα εσένα, όϊ πελλάρες! :)

 
At 04 August, 2006 14:35, Blogger drakouna said...

Ευχαριστώ.

Στα κυπριακά, πως θα έλεγες εσύ το λαμόγιο??

 
At 04 August, 2006 14:59, Blogger Ttallou said...

Εμ, άμα θυμάμαι καλά κλείνεις τα 29 και μπαίνεις στα 28, ε?

 
At 04 August, 2006 15:04, Anonymous Anonymous said...

Χρόνια πολλά!

Μπαϊ δε γουέι όμως, έννεν τα λεφτά, ούτε η ευτυχία που πρέπει να σε ζεσταίνουν τα κρύα βράδυα. Εν ο Έτερος.

 
At 04 August, 2006 15:25, Anonymous Anonymous said...

Χρόνια πολλά :) Εύχομαι του χρόνου να είσαι μια ευτυχισμένη εκατομμυριούχα κ να καλέσεις το φαν κλαπ σου στο κρουαζιερόπλοιο σου κ να μας πάς στη Μύκονο να σβήσουμε τα κεράκια σου.

 
At 04 August, 2006 17:09, Anonymous Anonymous said...

Αγαπητή Δρακούνα το νιώθω το δράμα σου βαθιά μες στην ψυχή μου. 5 Αυγούστου κλείνω τα 26. Ουδείς γύρω τριγύρω. Αχχχχχχχχχ πόσες τούρτες έχουν μείνει αφάγωτες ανά τα έτη.

Χρόνια Πολλά και ότι επιθυμείς.

 
At 04 August, 2006 19:33, Anonymous Anonymous said...

Ε χάπυ μπέρτεϊ ττου γιού!

Το λαμόγιο τι είναι!;

Γιορτάζει κ ο αδελφός μου την Δευτέρα κ έχει κάμει γενέθλια σε Πάφο, Πρωταρά, Εθνικό πάρκο σαφάρι στην Ν.Αφρική, στα βουνά κτλ...

 
At 04 August, 2006 19:44, Blogger Psipsinel said...

xronia polla drakouna. perasa ke ego ta genethlia mou prin liges meres ke tis idies skepsis ixa sto mialo mou.
:)

 
At 04 August, 2006 21:03, Anonymous Anonymous said...

Happy bday

 
At 05 August, 2006 14:01, Anonymous Anonymous said...

1 day late, Ι gather: χρόνια πολλά. You (Drakouna, εσένα μιλώ!) are never to late to follow your dreams. 29? Tssss. Άρκεψα την καλή ζωή στα 30. Όλα γίνονται πιο απλά. Παραίτησα τη δουλειά μου κι έγινα freelancer. Λιγότερα τα λεφτά, μεγαλύτερη η ελευθερία και η ευτυχία. Most of my birthdays are happy now :-) !

 
At 05 August, 2006 20:24, Blogger YO!Reeka's said...

και πού να κλείσεις τα 30 (όπως εγώ μέσα στο κατακαλόκαιρο επίσης!)
η αλήθεια είναι πάντως ότι αισθάνομαι ακριβώς όπως στα 29 (μη σου πω και στα 25 και φανώ θλιβερός!)

 
At 07 August, 2006 08:10, Blogger drakouna said...

Ευχαριστώ όλους για τις ευχές. Και όμως δεν ήρθε το τέλος του κόσμου. Μόνο το τέλος των twenties μου!

Από τώρα και στο εξής θα λέω πολύ σοβαρά πράγματα, θα έχω αλεπάλληλες αναλαμπές και επιφοιτήσεις όπου θα μου δίνονται απαντήσεις για πολύ σημαντικά θέματα, και γενικά θα είμαι ο Βούδας πάνω στο βουνό. Εκείνος που ξαπλώνει αραχτός.

 
At 07 August, 2006 11:12, Anonymous Anonymous said...

Θετικές σκέψεις:
- Έχω υπέροχες φίλες που με αγαπούν και σπανίως μου χαλάνε χατήρι
- Έχω υπέροχα καλοκαιρινά φουστανάκια
- Έχω καλή ανοχή στις μπύρες μετά από πολλή προπόνηση
- Ξέρω να γελώ με τη ζωή και τον εαυτό μου
- Είμαι τυχερή τελικά που γεννήθηκα στην Κύπρο και όχι κάπου αλλού και φτωχή και καταπιεσμένη

Enough positive thinking, back to being real and sarcastic... it is after all, Monday.

 
At 09 August, 2006 04:16, Blogger nekatomenos said...

xronia polla! ate tzai me to kalo middle aga crisis. :P

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.