Thursday, November 16, 2006

Honeymoon

Honeymoon, άλλως «η περίοδος του μελιού», άλλως «τρέχουν τα μέλια».

Θυμάστε πως είναι να βγαίνεις πρώτο ραντεβού με κάποιον που ακόμα δεν ξέρεις καλά-καλά? Θυμάστε πως είναι να αγχώνεσαι να κάνεις καλή εντύπωση και καταβάλλεις extra προσπάθεια να συμπεριφέρεσαι σαν normal άτομο (όχι πως δεν είσαι αλλά δεν ξέρεις καμιά φορά.)

Η ΦΣ γνώρισε κάποιον. Άντρα (διευκρίνιση). Και είπε να βγει μαζί του πρώτο ραντεβού. Με πήρε τηλέφωνο μέσα στον πανικό διότι δεν είχε ρούχα να βάλει (διαχρονικό πρόβλημα). Βρεθήκαμε για να συνεδριάσουμε το ενδεδειγμένο course of action.

Σε ένα πρώτο ραντεβού που σε ενδιαφέρει:
- Φυσικά θέλεις να είσαι ο εαυτός σου.
- Φυσικά πιστεύεις ότι δεν πρέπει να προσποιείσαι.
- Φυσικά πιστεύεις ότι ο άλλος θα σε ερωτευτεί για τη τσαχπινιά και την εξυπνάδα σου (αυτό το κάτι που παίζει στο μάτι σου και δεν είναι σκόνη ή βλεφαρίδα).
- Φυσικά ξέρεις ότι οποιεσδήποτε τακτικές εντυπωσιασμού ουδέποτε λειτουργούν θετικά.
Αλλά καλού κακού σκέφτεσαι πώς να παρουσιαστείς πιο ενδιαφέρουσα, πιο όμορφη και πιο έξυπνη απ΄ ότι πραγματικά είσαι, just in case. Υπάρχει πάντα και το δεύτερο ραντεβού για να προσγειώσεις κάποιον.

Άρα έχουμε και λέμε:

«Θα είσαι μετρημένη.»
«Θα είμαι.»
«Θα είσαι σοβαρή αλλά όχι πολύ σοβαρή, θα λες και κάνα αστείο που και που να μην σε περάσει για καμιά uptight bitch.»
«Θα λέω.»
«Θα δείχνεις ενδιαφέρον για ότι μαλακία αμολήσει και θα χαμογελάς με την ειλικρίνεια ζωγραφισμένη στα μάτια σου, εκτός αν σου πει ότι είναι οπαδός των Νέο-Ναζί. Σε μια τέτοια περίπτωση να του φέρεις το τασάκι στο κεφάλι.»
«Θα του το φέρω»
«Θα δείξεις ενδιαφέρον ειδικά για τη δουλειά του, αλλά όχι σε σημείο να νομίσει ότι τον θέλεις για τον μισθό που παράγει. Να θυμάσαι, βαθιά μέσα σου είσαι ένας μποέμ χαρακτήρας και δεν σε ενδιαφέρουν τα λεφτά.»
«Είμαι, είμαι.»
«Να μιλήσεις και για τη δική σου δουλειά αλλά λίγα πράγματα, μην τον ξεπεράσεις σε achievements, μπορεί να τον πιάσει κόμπλεξ κατωτερότητας.»
«Όχι στο κόμπλεξ κατωτερότητας!»
«Επίσης να δείχνεις ότι έχεις αυτοπεποίθηση και νιώθεις εντάξει με τον εαυτό σου. Δεν σε ενδιαφέρει που δεν έχεις διαστάσεις μοντέλου.»
«Δεν με ενδιαφέρει.»
«Διότι είναι ο εσωτερικός σου κόσμος που μετρά.»
«Μετρά!!!»

Η ΦΣ ανακεφαλαιώνει:
«Θα είμαι μετρημένη, θα λέω αστεία, θα του φέρω το τασάκι στο κεφάλι, θα είμαι μποέμ, θα πω όχι στο κόμπλεξ κατωτερότητας, δεν θα γίνω εγώ μοντέλο, και θα μετρήσω τον εσωτερικό μου κόσμο…??»

«Και που’σαι. Μην διανοηθείς να κάνεις sex στο πρώτο ραντεβού. Δεν δείχνει πολλή σοβαρότητα.»
«Δεν είχα σκοπό, σου είπα, είναι σοβαρή περίπτωση. Θα τελειοποιηθώ στην τεχνική tandra
«Καλά, για να μην μπεις όμως στον πειρασμό, δεν θα ασχοληθείς με το μπικίνι σου. Κατάλαβες???»

Η ΦΣ ζώνεται τα άρματα της (φοράει φόρεμα εφαρμοστό, αλλά όχι πολύ εφαρμοστό, μόνο στα στρατηγικά σημεία για να δουλέψει και λίγο η φαντασία), φοράει την περικεφαλαία της (πάει κομμωτήριο και φτιάχνει μαλλιά/ νύχια/ φρύδια/ χέρια κτλ), ανεβαίνει πάνω στο άρμα της (πλένει το αυτοκίνητο της στο πλυντήριο αυτοκινήτων που καθαρίζει και τους δύσκολους λεκέδες) και πάει καλπάζοντας στη μάχη.

Αέραααα!!!

Κάνει τρεις μέρες να φανεί (δύσκολη η ζωή στα βουνά με το αντάρτικο). Την τέταρτη μέρα με παίρνει τηλέφωνο και αρχίζει να στάζει το μέλι:

«Ναι… ωραία περάσαμε… βγήκαμε και προχτές…. και χθες…. θα βγούμε και σήμερα…. μου έστειλε λουλούδια… και ανταλλάξαμε sms…. και μιλούμε στο τηλέφωνο από τις 7:30 το πρωί πριν πάμε δουλειά…. και πριν κοιμηθούμε το βράδυ… αχχχ»

Για να μιλάς σε κάποιον από τις 7:30 το πρωί στο άσχετο, χωρίς να ζεις με αυτόν και όχι για δουλειά, πάει να πει παίζει γκομενικό. Η ΦΣ μπήκε σε άλλο επίπεδο. Στο επίπεδο που κάθεσαι πηγμένη μέσα στην κίνηση, αλλά δεν σε ενδιαφέρει. Που χάνεις τη σειρά σου και χαμογελάς και από πάνω. Που στάζεις μέλι.

Σπάνια στιγμή. Να την δοκιμάζετε που και που. Κάνει καλό και στα αρθριτικά.

11 Comments:

At 16 November, 2006 09:16, Blogger shashoura said...

xaxaaa! kalooo...
egw fysika eimai tou allou tragoudiou pou leei,,,S`opoion aresoume,,,gia tous allous den 8a mporesoume,,,,
oson gia to meli mia xara to vriskw arkei na einai tis melissas kai biologiko.....lol,,,
:))))))))))))))))))))))

 
At 16 November, 2006 11:10, Anonymous Anonymous said...

axxx... ti wraia :) emena giati mono mboufoi me issues mou tigxanoun... :( KAI mboreite na mou eksigisete giati kapoioi andres niothoun tin anagki na existoroun se kapoia, pou ipotithete flertaroun kai tha thelan kai kati parapano, to poso tous pligose i proin tous kai klaps klaps klaps... REALLY, I NEED TO KNOW! simvainei poli sixna afti i xazomara!

 
At 16 November, 2006 11:44, Blogger drakouna said...

Ευχαριστώ, όταν η ΦΣ ξαναεμφανιστεί θα της τo διαβιβάσω..

 
At 16 November, 2006 12:08, Blogger Psychia said...

Nice stuff... :) Τα δικά μας μέλια κρατούν ακόμα. Ευτυχώς γιατί αν δεν, ήταν να ζηλεύκω την ΦΣ. Αντί αυτού χαμογελώ με την σπάνια στιγμή της :)

 
At 16 November, 2006 12:14, Blogger Vedouina said...

Οδηγώ και σε σκέφτομαι :)

 
At 16 November, 2006 12:38, Blogger firfiris said...

ah erota, erota otan mas tyligeis.

 
At 16 November, 2006 16:03, Blogger YO!Reeka's said...

λοιπόν έχουν πολύ πλάκα οι συμβουλές σου, τρομακτικό γιατί οι περισσότερες είναι σωστές :)
ωραία περίοδος η ζαχαρίτσα...

 
At 16 November, 2006 16:05, Blogger the Idiot Mouflon said...

Να κάμω εγώ τη χαλάστρα; Να την κάμω...

Το στάδιο "εν τον αντέχω, εν θέλω να μου ντζίζει, εν πρήχτης, εν ζηλιάρης, εν παρανοικός, εν μου αφήνει μιαν στιγμή ησυχίας, εν έχω προσωπική ζωή πκιον, εν ανεπρόκοπος τζιαι ανεπαρκής, εβαρέθηκα τον τζιαι τζείνον & τους παλαβούς τους φίλους του, εν καταλάβει τι θέλω, εν τέλλεια μαμόθρεφτος, ΕΝΝΕΝ σαν τον Κώστα του γυμναστηρίου (που μου εζήτησε να φκούμεν)..." πότε προβλέπεις να συμβαίνει;

Εναλλακτικά, το στάδιο "εν μ'αγαπά πκιον, εν ηξέρω ίνταμπου γίνεται (αν και το κόκκινο στριγκάκι που εν τρία size πκιο μιτσήν μου & έχει φανταχτερό περιτύλιγμα με βάζει σε υποψίες... αφού εν γιορτάζω μες τουντες μέρες), όυλλον πάει στο παμπ να δει μάππαν με τους παρέες του, προχτές έκαμεν με ρεζίλι τζιαι ειρωέύτηκε με μπροστά στην πρώην του, ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ, μμμμ... παναία μου, άμαν μου ντζίζη λιώνω, έστω τζιαι αν εν μόνο άμαν γυρίζει που τις εξόδους του τίγκα τζιαι βρωμοκοπά ποτόν... τζιαι δεν με πειράζει που δεν πάει πκιόν στο γυμναστήριο... ούφφουυυυ... επείνασα... πάω να δω αν έμεινε σοκολατίνα στο ψυγείο".

& για να μην με νμίζετε για πλάσμα αντιερωτικό... εγώ δεν ζητάω πολλά σε τέτοιες στιγμές... απλώς ...θέλω άμα την κοιτάω στα μάτια, τ'αστέρια στον ουρανό πίσω της να σβήνουν (κι'ας είναι μέρα).

γκεγκέ;

 
At 16 November, 2006 18:16, Blogger evita said...

Άμα γίνει και το σεξ και ακόμη εν μες τα μέλια ρώτα την πού τον ήβρε να πάω να δω αν έμεινε κανένας. Ακούς μιλάνε απ' τις εφτάμισι, πριν πάνε δουλεία... εγώ μόλις ανοίξει το ματόκλαδο μου ακούω "αγάπη καμε καφέεεε" και 15 λεπτα μετά "μεν ξιάσεις να τηλεφώνησεις του ... τζαι να πάεις που την ... " φφφ 10 λεπτά μετά κτυπά το τηλεφωνο και ενώ σκέφτομαι μάνα μου το μωρό μου και εσκέφτηκε ότι έν μου είπε γεια... "να μπου εν να μαειρέψεις για να ξέρω αν θα περάσω που τη μάνα μου να πίαω φαϊ"

Σκατά με τα λάχανα κάμνου σου;;;;

 
At 16 November, 2006 19:34, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

Είναι καιρός να της προτείνεις να ασχοληθεί με το μπικίνι. Το θέμα παίρνει σοβαρές διαστάσεις.

Δρακούνα θέλεις να γίνεις η νέα μου σύμβουλος? Γιατί οι δικές μου, έχουν την τάση να το παίζουν «μοιραίες γυναίκες» και δυστυχώς θέλουν να με μετατρέψουν και εμένα σε τέτοια. Τασάκια στο κεφάλι sounds more like my kind of thing.

 
At 17 November, 2006 08:09, Anonymous Anonymous said...

οκ, όχι στις "μοιραίες γυναίκες" αλλά κι αυτή η λίστα συμβουλών τί ήταν;
Μου ακούστηκε σαν άρθρο περιοδικού (ή γραφείου συνοικεσίων) "Πώς να περάσετε επιτυχώς το interview για τη θέση της νύφης".
Φυσικά δε λέμε ότι είναι λάθος/σωστό (άσε τώρα, τί να συζητάμε...). Η υποφαινόμενη αποφάσισε από καιρό να μην ακολουθεί λίστες. Τον ίδιο καιρό κατάλαβε ότι ραντεβού δεν πρόκειται να πάει. Και δεν πήγε.

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.