Wednesday, December 13, 2006

Αλλαγή εικόνας

Πως ήταν...















Και πως έγινε...

23 Comments:

At 13 December, 2006 13:50, Blogger the Idiot Mouflon said...

Cute, i'nn'it?

 
At 13 December, 2006 13:53, Anonymous Anonymous said...

Συγχαρητήρια!

 
At 13 December, 2006 13:59, Anonymous Anonymous said...

Απαιχτο! Κ παλι με το καλό Dr!

 
At 13 December, 2006 14:03, Anonymous Anonymous said...

Btw, αν θέλεις μπορείς να κανεις crop την εικονα για να μην εχει τοσο πολυ ασπρο και να φαίνονται καλύτερα τα γράμματα! Αν θέλεις στειλτη μου με μαιλ να το κάνω εγώ!

 
At 13 December, 2006 14:18, Anonymous Anonymous said...

OEEE!!!! Sigxaritiria!!!!

 
At 13 December, 2006 14:25, Anonymous Anonymous said...

xaxaxaaaaaaaaaaa!!!

 
At 13 December, 2006 14:32, Blogger drakouna said...

Jules, θέλω να σουλουπώσω την εικόνα αλλά δεν ξέρω πως. Πως θα σου στείλω την εικόνα όμως άμα δεν έχω το email σου??

 
At 13 December, 2006 14:34, Anonymous Anonymous said...

Yo! Pregnant Bitch! Congrats!

Btw, make sure you set up a PO Box where you can receive baby gifts (don't let them get away with blog comments!)

In the name of Anonymity, i suspect house visits from unknown bloggers will not be encouraged or recommended...:)

 
At 13 December, 2006 14:39, Blogger Derek said...

φυλάξτε μου ένα πουά κουταβάκι!

ολόκληρο δάσος έχω δίπλα στην πόρτα μου, μια χαρά θα περάσει!!!



σοβαρά όμως ΜΠΡΑΒΟ!!!


συμβουλές δεν δίνω, 15 ήμουν όταν η μάνα μου έμεινε έγκυος στην αδερφή μου και τα θυμάμαι όλα με λεπτομέρειες... απλά σου λέω πως θα καλοπεράσεις και εσύ και ο έταιρος! εδώ θα φανεί η εκπαίδευση του, μπορεί να βρει το "τάδε super special" χαλούμι στις 04:00 και να στο φέρει σε λιγότερα από 20'???

ααααααααααχ ωραίο πράγμα η εγκυμοσύνη... 4 κιλά πήρα, ότι απαρνιόταν η μάνα μου το σαβούριαζα εγώ!

(ακόμα δεν τα έχω χάσει! :P)

 
At 13 December, 2006 14:48, Blogger Derek said...

Α! και η ιδέα με την ταχυδρομική θυρίδα δεν είναι καθόλου κακή!!!

από παιχνίδια και βρεφικά άλλο τίποτα!


(και μεγαλώνουν γρήγορα τα άτιμα γμτ...)

 
At 13 December, 2006 16:03, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

aaaaaaa to 2007 o kosmos tha ipodextei drakounaki!!!!!!!!! =)

telio!
sigxaritiria drakouna mou kai se sena kai ston etairo sou. prepei na to exei i epoxi giati proxtes ematha kai gia mia fili mou oti emeine eggios. this is pregnant week:P

ate me to kalo na sas fkei gero kai igies to moraki sas:)

 
At 13 December, 2006 16:16, Blogger Demetris said...

I would register a few blogs for the the newborn.

 
At 13 December, 2006 17:45, Blogger YO!Reeka's said...

κιόοοολας; χαχαχαχαχα

 
At 13 December, 2006 19:47, Blogger Demetris said...

@gelial: psiloasheto alla, mashiala sou tziai 'sena re!

 
At 13 December, 2006 20:11, Blogger Lexi_penitas said...

Μπράβο παιδιά!! Ενας Έλληνας ακόμα. Ειμαι περήφανος για σας!!

Ένας από τους βασικούς σταθμούς του ταξιδιού. Σου αλλάζει τη ζωή κορίτσι μου, και κάπως τα φώτα...

Cheers

 
At 13 December, 2006 20:15, Blogger Lexi_penitas said...

Μπράβο παιδιά!! Ενας Έλληνας ακόμα. Ειμαι περήφανος για σας!!

Ένας από τους βασικούς σταθμούς του ταξιδιού. Σου αλλάζει τη ζωή κορίτσι μου, και κάπως τα φώτα...

Cheers

 
At 13 December, 2006 20:20, Blogger Lexi_penitas said...

Μπράβο παιδιά!! Ενας Έλληνας ακόμα. Ειμαι περήφανος για σας!!

Ένας από τους βασικούς σταθμούς του ταξιδιού. Σου αλλάζει τη ζωή κορίτσι μου, και κάπως τα φώτα...

Cheers

 
At 13 December, 2006 20:25, Blogger Lexi_penitas said...

Μπράβο παιδιά!! Ενας Έλληνας ακόμα. Ειμαι περήφανος για σας!!

Ένας από τους βασικούς σταθμούς του ταξιδιού. Σου αλλάζει τη ζωή κορίτσι μου, και κάπως τα φώτα...

Cheers

 
At 13 December, 2006 20:26, Blogger Lexi_penitas said...

Μπράβο παιδιά!! Ενας Έλληνας ακόμα. Ειμαι περήφανος για σας!!

Ένας από τους βασικούς σταθμούς του ταξιδιού. Σου αλλάζει τη ζωή κορίτσι μου, και κάπως τα φώτα...

Cheers

 
At 14 December, 2006 09:38, Anonymous Anonymous said...

"Μπράβο παιδιά!! Ενας Έλληνας ακόμα. Ειμαι περήφανος για σας!!"


Λες και δεν είναι αρκετά τα 10.000.000 που μαστίζουν τη χώρα... :-)

Εγώ απλά εύχομαι να είναι μια Δρακούνα (έστω Δράκουνος) ακόμα που μας χρειάζετε...

 
At 14 December, 2006 10:59, Blogger drakouna said...

Δεν θα κάνουμε Έλληνα το παιδί!!

Θα το κάνουμε Νέο Παπουινέζο, που είναι λίγοι, είναι μυστήριοι και είναι endangered people, για να νιώθει ξεχωριστό!!

:)

 
At 14 December, 2006 13:20, Blogger the Idiot Mouflon said...

Καλόοοοοο

 
At 16 December, 2006 05:07, Blogger Noullis said...

Drakounouin OLE!!

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.