Friday, March 16, 2007

Conspiracy Theory

Τελευταίως η γάτα βλέπει ύποπτα την κοιλιά μου, βλέπω και εγώ τη γάτα με το μισό μου, πάει αυτή και κρύβεται πίσω από τον Έτερο, Το Μεγάλο Ειρηνοποιό. Βλέπουν μαζί αγκαλιά τους μπάτσους του Animal Planet που συλλαμβάνουν ιδιοκτήτες ζώων που συμπεριφέρονται βάναυσα στα ζώα τους. Είναι το αγαπημένο τους πρόγραμμα. Του Έτερου επιδή αγαπά τα ζώα (σε σημείο να αρνείται να σκοτώσει ύπουλες, κακές κατσαρίδες και να πρέπει να το κάνω μόνη μου), της γάτας επιδή μένει ακίνητος ο Έτερος πάνω στον καναπέ και όταν κάθεται πάνω του τη χαϊδεύει.

«Αν είχαμε τέτοια υπηρεσία στην Κύπρο, οι μισοί ιδιοκτήτες ζώων θα έπρεπε να προσαχθούν για βάναυση συμπεριφορά». Το όνειρο του Έτερου. Animal Police.

«Εδώ δεν κάνουν τίποτα γι’ αυτούς που προσπαθούν να δηλητηριάσουν όλους εμάς με τα καυσαέρια των παμπάλαιων αυτοκινήτων τους, σιγά μην κάνουν για τα ζώα». Το όνειρο της Δρακούνας. Θάνατος σε όσους έχουν χαλασμένα αυτοκίνητα.

Άμα ήταν εφικτά, δεν θα τα λέγαμε όνειρα αλλά καταναλωτικά δάνεια.

Τέλος πάντων, η γάτα που λες τελευταίως συμπεριφέρεται παράξενα. Είμαι πεπεισμένη ότι ερωτεύτηκε τον Έτερο και με βλέπει σαν ανταγωνίστρια. Λογαριάζει τώρα που είμαι έγκυος και ελαφρώς εκτός δράσης (νομίζει) θα κάνει τη σαγηνευτική επίθεση της και θα τον κατακτήσει. Το σχέδιο της είναι σατανικό αλλά προβλέψιμο:

1. Αρνείται να φάει άμα την ταΐζω εγώ, και περιμένει πότε θα σχολάσει ο Έτερος για να του νιαουρίσει με παράπονο και νάζι σε στυλ «η ηλίθια δεν με ταΐζει και αν δεν ήσουν εσύ ήρωα μου, νηστική θα έμενα όλη μέρα.»
2. Όταν είμαι μόνη στο σπίτι, εξαφανίζεται. Βρε καλή μου, βρε χρυσή έλα, δεν έρχεται. Περιμένει να ακούσει το αυτοκίνητο του Έτερου, και τότε όπου και αν βρίσκεται εμφανίζεται τσουπ! ως δια μαγείας έξω από την πόρτα και πάλι νιαουρίσει με παράπονο και νάζι σε στυλ «με έχει κλειδώσει έξω από το σπίτι η ηλίθια, μέσα στο αγιάζι και τη βροχή και μόνο εσύ άγγελε μου θα με σώσεις και θα με βάλεις μέσα στη θαλπωρή».
3. Το τι τρίψιμο πέφτει και πως του κουνά την ουρά και τον κώλο της δεν περιγράφεται. Που**** κανονική. Μου ρίχνει και κάτι ματιές όλο νόημα. «Με βλέπεις ηλίθια? Τώρα κάθομαι πάνω του... Τώρα τρίβομαι πάνω του… Τώρα δίνει ΜΟΝΟ σε μένα σημασία…. Είμαι βλέπεις υπεράνω υποψίας. Νιαου.»

Θα την σκοτώσω την που**** την αντροχωρίστρα!

Μετά θα πρέπει να εξηγήσω γιατί σκότωσα μια μικρή ανυπεράσπιστη γάτα, αλλά βέβαια αυτό είναι το σχέδιο της. Να είναι αυτή το θύμα και εγώ ο σατανικός δολοφόνος με το Lanate.

Έτσι είναι Σούλλα μου. Τις βάζεις μέσα στο σπίτι σου και αυτές σου τρώνε τον άντρα. Εγώ φταίω. Που εισηγήθηκα να την στειρώσουμε, αντί να την αφήσουμε εκεί να την κυνηγάνε όλα τα αρσενικά της γειτονιάς. Σύγκαμα θα είχε πάθει από το πολύ γκάστρωμα. Δεν θα μπορούσε να περπατήσει. Αλλά εμείς τη μαζέψαμε, την περιποιηθήκαμε, της βάλαμε τα εμβόλια της, την έχουμε κυρία και αυτή λιμπίστηκε τον ξένο άντρα. Έτσι είναι αυτές Σούλλα μου. Ξετσίπωτες! Να δεις που θα θέλει σε λίγο να βάψει το τρίχωμα της ξανθό.

Θα την καταγγείλω στο Τμήμα Αλλοδαπών, να τη στείλουν από εκεί που ήρθε. Να μάθει! Στον Έτερο θα πω ότι έφυγε μόνη της να πάει να βρει τους συγγενείς της. Όχι νόμισε θα επιβληθεί αυτή σε μένα. Τον καιρό που εσύ πήγαινες χρυσή μου, εγώ επέστρεφα.

Μουαχαχαχαχαχα!!!

7 Comments:

At 16 March, 2007 16:38, Blogger Nobody said...

Αυτά τα κατοικίδια λέγονται χωριστρίδια για το λόγο του ότι μονοπωλούν το ενδιαφέρον και τη φροντίδα του ενός από τους 2 σ'ένα ζευγάρι. Αλλά συνήθως ο άντρας είναι που ζηλεύει την έξτρα προσοχή όχι η γυναίκα. Μήπως έχετε λάθος ρόλους εσείς?

Κάνει τώρα που είσαι έγκυος να έχεις γάτα στο σπίτι σου? Δε φοβάσαι το τοξόπλασμα?

 
At 16 March, 2007 21:15, Anonymous Anonymous said...

"...μένει ακίνητος ο Έτερος πάνω στον καναπέ και όταν κάθεται πάνω του τη χαϊδεύει..."

Γκουχ γκουχ...

Ηλίθιο Αγρινό

 
At 16 March, 2007 22:36, Anonymous Anonymous said...

«Με βλέπεις ηλίθια? Τώρα κάθομαι πάνω του... Τώρα τρίβομαι πάνω του… Τώρα δίνει ΜΟΝΟ σε μένα σημασία…. Είμαι βλέπεις υπεράνω υποψίας. Νιαου.»

Θα την σκοτώσω την που**** την αντροχωρίστρα!

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Γι'αυτό εγώ έχω μόνο αρσενικά pets!

@Νο-Βόδι (που λέει και το όχι τόσο Ηλίθιο Αγρινό)
Μόνο αν η γάτα είναι άρρωστη με τοξόπλασμα κινδυνεύει η έγγυος. Οι εμβολιασμένες γάτες δεν έχουν κανένα κίνδυνο.

 
At 17 March, 2007 10:25, Anonymous Anonymous said...

By the by oi thilikes ine san ola ta koritsia. Agapoun ton mpampa gia ligous mines. Meta tous perna. H diki mou ton proto kero trifotane h ston patera mou h ston aderfo mou.

Tora mas to pezi feministria ke kathete na tin xaidepso mono ego h mana mou.

Go Figure! -_-0

Katerina

 
At 19 March, 2007 07:20, Blogger Fraoula said...

A re Drakounara! Apo sena 8a paw mia mera! 8a me psofhseis (sto gelio) leme!

 
At 19 March, 2007 10:21, Blogger drakouna said...

Η γάτα είναι εμβολιασμένη και έχω κάνει τα σχετικά tests και δεν υπάρχει κίνδυνος αρρώστειας. Όταν έχεις μεγαλώσει με γάτους στο σπίτι, δημιουργείς αντισώματα και δεν επηρεάζεσαι. Αλλά και για να επηρεαστείς, πρέπει η γάτα να είναι μολυσμένη, πράγμα όχι και τόσο συνηθισμένο στις μέρες μας.

Η γάτα δεν είναι άρρωστη, αντροχωρίστρα είναι!!!

 
At 04 April, 2007 17:06, Anonymous Anonymous said...

Conspiracy theory: Μήπως αγοράστηκε από τη Δρακούνα κανένα αεροβόλο τελευταίως???

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.