Monday, March 19, 2007

Trash Nation 7

Από το χιονισμένο θέρετρο του Troodistland (τύφλα νάχει το Chamonix), σε άμεση σύνδεση με το blog, σας παρουσιάζουμε το νέο επεισόδιο Trash Nation: Καυτό weekend στο σαλέ.

Οι φωτογραφίες που ακολουθούν, δεν είναι αποτέλεσμα photoshop.

Βλέπετε στ' αλήθεια μια νύφη με ξώπλατο νυφικό στους -2 βαθμούς να κάνει φωτογράφιση. Μια ακόμα απόδειξη ότι οι Κύπριοι, όταν πρόκειται για το γάμο τους, όλα τα υπομένουν, και όλα τα μηχανεύονται.
Αχχχ!!! Δροσιά!


και μαζί....
και χώρια...

- Αγάπη μου, εβόλησα!

- Τώρα να σε τραβήσω!










(ρε σεις, πότε χιόνισε και δεν το πήρα χαπάρι?)

12 Comments:

At 19 March, 2007 15:46, Anonymous Anonymous said...

malista...ti sou kanei o an8rwpos ama o khpos tou peftei lios..:p

 
At 19 March, 2007 16:03, Anonymous Anonymous said...

Asteia asteia i nyfi egine pio aspri apo to nyfiko tis..se ligo tha arxisei na melaniazei.


E re trella:P

 
At 19 March, 2007 16:46, Blogger leila said...

Απίστευτο..
μα είναι δυνατόν; είναι διαφήμιση, ή οντως τα παιδιά παντρεύτηκαν και πήγαν μια βόλτα στα χιόνια;;

 
At 19 March, 2007 17:12, Blogger Psipsinel said...

xaxaxaxaxaxaxaxaaaaa

 
At 19 March, 2007 17:57, Anonymous Anonymous said...

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

 
At 19 March, 2007 21:00, Anonymous Anonymous said...

Εμένα μου θύμισε διαφήμιση λευκάντικου...
"πριν την χρήση... βλέπουμε το νυφικό να έχει χρώμα ροζ/ ζαχαρί"

Μπας και έπρεπε να κρύψεις τα πρόσωπα των "παιδιών" μην παρεξηγηθούν;

 
At 19 March, 2007 22:03, Blogger APOTINEDRA said...

Μάλλον εχεις κάμει μαστερ στους γάμους και στα παρατράγουδά τους.. Μπορεί πάλι να σούχει μείνει απωθημένο από τον δικό σου γάμο! Ελπίζω πάντως να μη δω και δικές μου φωτος δημοσιευμένες σε κάποια φάση...:)

 
At 20 March, 2007 07:52, Blogger shashoura said...

ma pu ivrannn toooso shioni??

 
At 20 March, 2007 07:53, Blogger shashoura said...

..tzai apathto malista?

 
At 20 March, 2007 08:21, Blogger drakouna said...

Επιδή οι φωτογραφίες είναι από σχετικά μακριά, θεώρησα ότι δεν φαίνονται και τόσο οι φάτσες. Το θέμα δεν είναι η φάτσα αλλά το σκηνικό.

@apotinedra: το ότι έχω master στους γάμους είναι γεγονός. Πολλά έχουν δει τα μάτια μου :)

 
At 20 March, 2007 11:57, Anonymous Anonymous said...

"...το ότι έχω master στους γάμους είναι γεγονός.
Πολλά έχουν δει τα μάτια μου"

........

Μ' αυτό μου φέρνει τρόμο.!!!!
8-0

 
At 28 June, 2007 14:21, Anonymous Anonymous said...

www.komiskomninos.com
ekei na deite pragmata trella

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.