Thursday, July 19, 2007

Quotations

Ένα στάδιο πριν γίνουν τα μυαλά μου φραπέ από την αναγκαστική απραξία, με καλούν να παίξω σε ένα παιγνίδι. Μόνο που αυτό το παιγνίδι θέλει σκέψη και εγώ εγκατέλειψα αυτό το άθλημα.

Οι κανόνες:

Η ανάρτηση αποτελείται από 4 φράσεις.

-Ένα γνωστό ρητό από αυτά του προηγούμενου μπλόγκερ που μου έστειλε την πρόσκληση.

-Ένα γνωστό ρητό που θα επιλέξω εγώ και θα πασάρω στους επόμενους

-Μια φράση που έχει κατασκευάσει ο προηγούμενος μπλόγκερ και πασάρει σε εμένα

-Μια φράση που θα κατασκευάσω εγώ και θα πασάρω στους υπόλοιπους

Δεν κατάλαβα λέξη….

Θα κάνω όμως μια προσπάθεια….

1. (Ένα γνωστό ρητό από αυτά του προηγούμενου μπλόγκερ)

Ουδείς άσφαλτος. Λαίδη Άντζελα

Σχόλια μου: Η αναφορά στην λαίδη Άντζελα δείχνει ότι η προηγούμενη blogger έχει απαλλοτριωθεί από μεσοαστικές πλην μπουσουξίδικες επιδράσεις και πλέον έχει γίνει ένα πιστό μέρος του συνόλου, μια μικρή μάζα μέσα στη μεγάλη μάζα. Αυτό την έχει κάνει in essence ένα ακόμα πιόνι του συστήματος, μια καλογυαλισμένη βίδα που λαμβάνει τη θέση της στο σύστημα με ενθουσιασμό (όπως ένας κόκκος ασφάλτου στο δρόμο) και δεν διερωτάται στιγμή μήπως αυτή η προλετάρια βίδα αξίζει κάτι καλύτερο.

2.(Ένα γνωστό ρητό που θα επιλέξω εγώ και θα πασάρω στους επόμενους)

Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε graffiti από τοίχο

Σχόλια μου: ουδέν σχόλιο. Τα ξέρω όλα.

3.(Μια φράση που έχει κατασκευάσει ο προηγούμενος μπλόγκερ)

Το παν είναι να έχεις στυλ Νίκη και Nobody

Σχόλια μου: Μου θυμίζει διαφήμιση τηλεοπτικής εκπομπής του Ζαμπούνη. Στην εκπομπή θα κάθεται σε καθαρούς καναπέδες με τα μανικετόκουμπα του φάτσο πλάνο, το ύφος «μόλις έχω πιει 3 Martinis και έχω εξάψεις» και θα μας εξηγεί σε άπταιστα ελληνικά ποιος είναι ο σωστός (savoir vivre) τρόπος να φτύσεις το κουκούτσι από την ελιά του Μαρτινιού χωρίς να σοκάρεις τη δεσποινίδα που θα συνοδεύεις. Alternatively μπορείς να αγοράσεις το περιοδικό Life & Style από τα περίπτερα και να μάθεις αν έκανε και άλλο παιδί (το έκτο?) η κουνέλα Μαρή Σαντάλ.

4. (Μια φράση που θα κατασκευάσει ο μπλόγκερ και θα πασάρει στους υπόλοιπους)

Πρωταράς-Λευκωσία, μια Ομοσπονδία

Σχόλια μου: Επίκαιρο καλοκαιρινό. Με καρπούζι στη βεράντα και πιατάκι για να φτύνουμε τις κοκκόνες. Προαιρετικό το χαλούμι (για όσους έχουν –ακόμα- χαμηλή χοληστερόλη). Τα πόδια να ξεκουράζονται χαλαρά σε παρακείμενο τραπεζάκι, πούφ ή καναπέ ρατάν (προσέξετε να μην ξιμαρίσετε το μπεζ κάλυμμα με τα πόδια σας, η νοικοκυρά δαγκώνει). Οι ξύλινες τόνενες καρέκλες να αποφεύγονται διότι δεν είμαστε καφενείο και τσιμπάνε. Να ξεκουραστούμε θέλουμε και όχι να τετραγωνίσουμε τον κώλο μας.


1 Comments:

At 19 July, 2007 10:25, Blogger Nobody said...

Η Λαίδη Άντζελα είναι πολύ μπροστά από την εποχή μας και είναι διαχρονικΙΑ. Να δεις που σε μερικά χρόνια θα τη μελετάνε στα πανεπιστήμια, όπως το Μικρό Πρίγκιπα.

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.