Monday, April 14, 2008

Imelda Marcos

Δεν είναι πάντα στα θρησκευτικά που εμφανίζεται στον ύπνο του Χ πιστού αρχάγγελος εξ ουρανού και του λέει τι να κάνει και τσουπ! ο πιστός βλέπει το φως το αληθινό και μεγάλα έργα και θαύματα λαμβάνουν χώρα?

Λοιπόν, μου συνέβηκε και μένα!

Εμένα βέβαια το όραμα δεν μου υπέδειξε που να χτίσω εκκλησία ή που να ανακαλύψω ένα ακόμα Ευαγγέλιο. Εμένα το όραμα ήταν απλό και σαφές:

Πρέπει να αποκτήσω πάραυτα μαύρα peep-toe wedges ή πλατφόρμες.

Όσο πιο ψηλά, τόσο πιο καλά.

Να τα φοράω και να με πιάνει ίλιγγος.

Να γίνω (επιτέλους) δίμετρη.

Να φωνάζουν sex!!!!

Βλέπω που λες όραμα τα συγκεκριμένα ψηλοτάκουνα σε πόζα Jane Fonda στην «Barbarella» («Who seduces an angel? Who strips in space? Who conveys love by hand? Who gives up the pill? Who takes sex to outer space? Who's the girl of the 21st century? Who nearly dies of pleasure?») και μου γεννιέται το εύλογο ερώτημα:

Εφόσον η Barbarella δεν φορούσε peep toes αλλά latex μπότες μέχρι το γόνατο… Τι θέλει να πει ο ποιητής?

Μήπως το όραμα είναι αλληγορικό και θέλει να μου πει το ακριβώς αντίθετο? Μήπως αντί για τις πανύψηλες πλατφόρμες πρέπει να αποκτήσω σανταλούθκια Jesus Christ? Ποτζείνα με το δαχτύλιν? Μήπως δίπλα από την Barbarella στέκεται και ο Gladiator με τη δερμάτινη φουστίτσα του?

Το όραμα της Jane Fonda διαδέχεται εικόνα του εαυτού μου με θεόστενο jean (ποτζείνα που ο κώλος σου φαίνεται να είναι ο ενάμιση απ’ ότι στην πραγματικότητα είναι) και πάλι φορώντας τα peep-toes. Είναι καταπληκτικό ότι όταν βλέπω τον εαυτό μου σε όραμα, τα ρούχα μου έχουν πάντοτε τέλεια εφαρμογή. Οκ, και το στήθος μου είναι ένα αθώο cup πιο μεγάλο.

Ναι.

Confirmed. Μιλούμε για πλατφόρμες και όχι για Jesus Christ.

11 Comments:

At 14 April, 2008 13:15, Anonymous Anonymous said...

Εν κλωτσhιάν με wehrmacht στις "κάτω χώρες" σου που θέλεις...

 
At 14 April, 2008 14:10, Blogger drakouna said...

τς τς τς... οι Wehrmacht είναι πολύ 90s.

 
At 14 April, 2008 14:43, Blogger Tanila said...

wedges να πάρεις, όχι πλατφόρμες.
Τέσπα. ελπίζω να εννοούμε και οι δυο τακούνι-παπαγάλο.

 
At 14 April, 2008 15:16, Anonymous Anonymous said...

Τζιαι ακόμα εν εσφύξαν οι ζέστες κόρη δρακούνα...

 
At 14 April, 2008 17:33, Anonymous Anonymous said...

Φλί φλό και πολύ σου είναι και τσιαρικκούθκια πλαστικά.
Σταλαμαθκιά

 
At 14 April, 2008 18:35, Blogger haha said...

Νομίζω το όραμα ήταν αλληγορικό. Μπόρει απλά να θέλεις να ψηλώσεις. Ερωτεύτηκες κανένα μπασκετπολίστα;

 
At 14 April, 2008 19:21, Blogger kyriakos said...

Ο Ρόπερτ Ροντρίκες ανακοίνωσε ότι θα κάνει Remake της Barbarella μέσα στο 2009

Α)Ελπίζουμε να μην τα κάνει θάλασσα πάλι..
Β)Ελπίζουμε να πρωταγωνιστεί η Jessica Alba
Γ) Ελπίζουμε να Μην πρωταγωνιστεί η Δρακούνα
Δ) Ελπίζουμε να λυθεί το Κυπριακό
Ε) Ελπίζουμε να βρέξει.

 
At 14 April, 2008 21:43, Anonymous Anonymous said...

exoume 3efygei teleios omos....

 
At 15 April, 2008 08:21, Blogger drakouna said...

Και εγώ ελπίζω να ΜΗΝ είμαι η πρωταγωνίστρια του Barbarella. Τζείνο το "who strips in space" προβληματίζει με.

 
At 15 April, 2008 11:03, Anonymous Anonymous said...

ego nomizo thelis na gorasis tin podinu sandalo me to peach takkunudin tis kopelas sti teleftea foto je antrepese na mas to pis

 
At 16 April, 2008 00:20, Blogger Nothin_personal said...

an isoun dimetri kai en evriskes antra sto ypsos sou na sou katsei (i kai genikotera, thelei megali "prosopikotita" enas kontos na vgainei me mia pou tou rixnei ena kefali), itan na klaiesai pale!
Ts, ts, genaitzes. En ginetai na efxaristithoun tzeino pou exoun!!!

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.