Tuesday, May 20, 2008

Δύσκολος καιρός για πρίγκιπες?

Το σύνδρομο χτυπάει το σπίτι μας: Στα καρναβάλια έντυσα την κουκλάρα γατάκι. Ο Έτερος εισηγήθηκε ότι έπρεπε να την ντύσω κάτι πολύ πιο μεγαλόπρεπο, ας πούμε, πριγκίπισσα. Στην παρατήρηση μου ότι 9 μηνών μωρό ντυμένο πριγκίπισσα θα ήταν μάλλον ανέκδοτο, ο Έτερος παρατήρησε ότι πρέπει να της ανεβάσουμε το ηθικό. Σε ερώτηση μου πως ακριβώς θα ανεβεί το ηθικό με 5 μέτρα παραπάνω ύφασμα σατέν, ο Έτερος με αποκάλεσε κυνική και ηττοπαθή.

Η κουκλάρα ήταν ένα αξιαγάπητο γατάκι.

Και ο Έτερος όμως, είχε ένα point.

Πας να αγοράσεις βρεφικά ρούχα (για αγόρι ή κορίτσι δεν έχει διαφορά, στη βρεφική ηλικία τα φύλα δεν πολύ-ξεχωρίζουν, τα παιδάκια είναι unisex) και οι επιλογές σου είναι οι ακόλουθες:

- ρούχα με στρασάκια για μικρές πριγκίπισσες
- ρούχα με κορώνες για μικρούς πρίγκιπες

(σε περίπτωση που έχεις αμφιβολία, το γράφει και πάνω η μπλούζα. «Little Princess» ή «Little Prince»).

Βρεφικά ρούχα και αξεσουάρ προσπαθούν να σου αποδείξουν με κάθε τρόπο ότι εσύ δεν μεγαλώνεις ένα παιδάκι αλλά ένα διάδοχο θρόνου. Στη χώρα που είσαι ότι δηλώσεις, τα ρούχα των μωρών δηλώνουν ότι όλα είναι μωρά-VIPs.

Κάποτε ήταν της μόδας να είσαι ορφανό. Η Πολυάννα ήταν ορφανή, η Χάιντι ήταν ορφανή, η Κάντυ ήταν ορφανή. Σταθερές αξίες. Τώρα όλοι ζουν σε κάστρο.

Ύστερα διερωτάσαι πως δημιουργούνται τα σύνδρομα.

Και καλά, εγώ η μουλάρα αγοράζω τα ρούχα αλλά δεν δίνω και πολλή σημασία τι φοράει το μωρό. Υπάρχει κόσμος που όταν φοράει το μπλουζάκι little prince, πραγματικά πιστεύει ότι το μωρό του είναι ένα και μοναδικό. Και τι απαντάς εσύ ο προλετάριος?

Συμπέρασμα: Μόνο στην Κύπρο μπορείς να γεννηθείς πριγκίπισσα ενώ οι γονείς σου είναι 2 κανονικοί άνθρωποι.

(εσείς μπορεί να γελάτε αλλά εγώ σοβαρολογώ. Δεν έχετε ιδέα πόσοι πρίγκιπες κυκλοφορούν εκεί έξω).

Το theme δεν τελειώνει στα ρούχα και τα αξεσουάρ. Επεκτείνεται και «ανθίζει» στις βαφτίσεις και τα γενέθλια. Εκεί όπου το κάθε απωθημένο του γονιού μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Προσωπικά, μέχρι τώρα πήγα στη βάφτιση 2 πριγκίπων (complete με κορώνες), μιας πριγκιποπούλας Ραπουνζέλ, στα γενέθλια της Barbie (μια Barbie με καστανά μαλλιά και καστανά μάτια αλλά λεπτομέρειες, τα λέω από την κακία μου) και προσεχώς είμαι καλεσμένη και στη βάφτιση ενός… δούκα.

Τόση αριστοκρατία, δεν ξέρω και τι να βάλω πλέον.

Και καλά γελάσαμε την πρώτη φορά. Γελάσαμε τη δεύτερη. Ανησυχήσαμε την τρίτη και τέταρτη φορά που το φαινόμενο άρχισε να παίρνει διαστάσεις. Τώρα είμαι desperate για ένα κανονικό μωρό. Όλοι αυτοί οι «ευγενείς» μου προκαλούν άγχος.

Και οι γονείς τους επίσης.

11 Comments:

At 20 May, 2008 12:36, Anonymous Anonymous said...

Εν με τούτα τα "στερεότυπα" που φλομώννουν τα μωρά τζαι μετά γίνουνται απαιτητικά.

Τζαι άμαν μεγαλώσουν οι μιτσιές δεν βρίσκουν γαμπρό να παντρεφτούν επειδή "τούτος δεν έσιει bmw" ή "τζιείνος δεν εσπούδασεν λονδίνο" κλπ...

 
At 20 May, 2008 12:49, Anonymous Anonymous said...

To moro Staxtopouta pou katharizei to domatio tou tha to skeftike kaneis?

Katerina

 
At 20 May, 2008 14:35, Blogger Έλατο Χελιδόνι said...

Οπωσδήποτε έχουν σημμασία τα ρούχα. Ξέρω μιαν περίπτωση που εντύνναν αγόρι με φουστανούθκια τζιαι στο τέλος εφκήκεν γκέι. Έγραφεν ωραία ποιήματα ομως..



Ο γιός μου εννα φορεί βράκαν τζιαι κανεί.

 
At 20 May, 2008 17:26, Anonymous Anonymous said...

Τούτο εν ο καταναλωτισμός που τρώει το Κυπραίο που λόγο της πολιτίσμικης αγραμμάτωσηνης(εμένα εν ορθογραφική η αγραμμάτωσηνη μου) του για νιώθει καλά γοράζει πράματα. Λακόστ, σιέζει το Τρικκή, Βανς, πάει στο κλαπ ακριβώς 2 χρόννια από οτι του επιτρέπει ο νόμος, τσιαρίζει στα 14, στα 25 ούλλες οι Κυπραίες στο ττένις φορούσι άσπρη φανέλλα,γαλάζζιω τζιην, το ίδιο μοτέλλο γιαλλιά του ήλλιου τζαι με την ίδια πόζα βαστού τα γόνατα τους. Μόπαιλ στα 8, άιπποτ στα 8 επειδή έσιει τζαι η υποτιθέμενη καλλύττερη φίλη οπόταν αν έχω άιπποτ(τζαι πρέπει ναν άιπποτ γιατί τζιύνη εν η μάρκα που της είπε το σύστημα πως εν της μόδας) τζαι μόπαιλ τότε εν πιο πελλολέτσικοι που τη φιλενάδα

Εμένα ο γιόκκας επειδή είμαι ο Κυπραιόαιώνιοέφηβος έσιει ακριβώς το ίδιο κούρεμμα με μένα τζαι φορεί τζιυν μπλετούθκια που γαλαζέφκουν, μαύρες πότες τζαι γιλέκκο(μετά τον Απρίλλη ξιμάσκαλες φανελλούες) για να ιμπρεσσάρει τα λέιτις.

ΥΓ το κούρεμα εν ένα ποτσί τζιέλλι για να κάμεις σποντούες στυλ Γιαννάκη Οκκά

 
At 20 May, 2008 17:57, Blogger Nothin_personal said...

Kala re aderfi, eipes to, piainne esy na diaskedaseis ston trikki, jai afismas emas ta voutyropaida na xaloume ta riallia tou papaki mas stous kafedes tou pentolirou. Esena ti se koftei, eisai tipote arfotechnos tou kyriou Michalaki?
Pantws gia yperaspistis twn pare3igimenvn, mia ropi pros to kyrigma exeis tin.

 
At 20 May, 2008 18:11, Anonymous Anonymous said...

τρικκης=λακοστ=πριγκηποπουλλα
ένωστα. έννεν θέμα βουτηρόματος εν θέμα ''αππόματως'' αλλά έννεν άππομα
θέλου σας να νομίζετε πως εν αππομα επειδή αμα εμεγαλώνετε τη σημμάσια ε πιαννα την τα αππομενα τζαι θέλετε ''σημμασία(με την έννοια της σημαντικότητας), απλά ελέγχου σας

έννεν κύρηγμα, εν μπλοκ μέστο μπλοκ.

κουμπάρε όι αδέλφι.

Εμένα φυσικά τα πετσιά μου εν που ττέφλον, εκάμναμε σπρέι με αεροξόλ τζαι οι φλέβες μου εν ττέλινες οπότα έμμε πιάννει τίποτε τζαι ήρττε εγώ ο σοσίας να σας σόσω (ή μπορεί να σκολάννω σε μια ώρα τζαι γράφω ασυνάρτητα για ποσκόλλιο εν αποφάσισα κόμα αλλά το σνομπάρισμα του μπλογκογράφου κόφκει μου τη φόρα οπότα εννά πάω πάρακατω, που την άλλη κανονικά τα πλοκς εν έπρεπε να έχουσι κκομεντς γιατί έτσι αποφάσισα πριν μισό λεπτό)

 
At 20 May, 2008 18:13, Anonymous Anonymous said...

EISAI OMONOIATIS TIS FAJIS REEEEEEEEE PPERSONAL REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ael laos protathlima RE

 
At 20 May, 2008 22:59, Blogger entelech1a said...

Δρακουνα εν καλο οτι μπαινεις στην διαδικασια τζαι προβληματιζεσαι για τουτα ουλλα.

 
At 20 May, 2008 23:37, Anonymous Anonymous said...

oute fotografia pu ta vaftisia mu den exw... klaps klaps..

kapoia na filisei ton vatraxo pliizz...

 
At 21 May, 2008 01:08, Anonymous Anonymous said...

Jesus Christ pion, pou legame ke sto Londino!

 
At 21 May, 2008 08:33, Blogger drakouna said...

"Εμένα φυσικά τα πετσιά μου εν που ττέφλον, εκάμναμε σπρέι με αεροξόλ τζαι οι φλέβες μου εν ττέλινες οπότα έμμε πιάννει τίποτε..."

Αν φορείς και το βρακούδιν σου πάνω που το κολάν, είσαι φτυστός ο Superman :)

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.