Wednesday, June 11, 2008

Λάθος το δρόμο μου πήρα

Αντί τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι (το "πλησιάζει" είναι μεταφορικό, η παντόφλα φλιπ φλοπ είναι σε χρήση από τον προηγούμενο μήνα) να πέφτουν οι ρυθμοί (στη δουλειά), να χαλαρώνουμε λίγο (στη δουλειά) και να μην πιεζόμαστε τόσο (στη δουλειά) γίνεται ακριβώς το αντίθετο. Εμφανίστηκαν δουλειές από το πουθενά, έχω χαθεί μέσα σε 4 στοίβες έγγραφα (Εισερχόμενα, Εξερχόμενα, Δεν Ξέρω Τι Να Τα Κάνω και Χώνω Μέχρι Νεοτέρας Επιφοίτησης). Έχω να δω την φορμάικα επιφάνεια του γραφείου μου από τις αρχές του προηγούμενου μήνα.

Πίνω και βιταμίνες για να βρω τη χαμένη μου ενέργεια. Έλεος, δηλαδή.

Και όλα αυτά συμβαίνουν εξαιτίας της δικής μου επιμονής να σπουδάσω.

Διότι κυρία μου, αν η ιστορία της ζωής μου ήταν… «…από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήθελα να γίνω μοντέλο ή κομμώτρια. Μάλιστα, από την ηλικία των δεκαπέντε χρόνων είχα ασχοληθεί ερασιτεχνικά με το μόντελινγκ στην Πάτρα. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, που μένω στην Αθήνα, κάνω μόντελινγκ επαγγελματικά-ανήκω στο πρακτορείο της Κρίστι Κρανά…» θα ήμουν πνιγμένη στα χαρτιά? Όχι δεν θα ήμουν. Θα φορούσα καλοκαιρινά φορέματα και θα έδινα συνέντευξη όπως τη Διονυσία Κουκίου που είναι η νέα Σταρ Ελλάς.

Θα θυμόμουν τα παιδικά μου χρόνια με νοσταλγία, και η πιο δύσκολη στιγμή μου θα ήταν «…όταν επέλεξα το φάκελο με τις ερωτήσεις από την κριτική επιτροπή και ήταν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης…»

Εξετάσεις πανεπιστημίου, deadlines τζιαι μαλακίες…

Λούθου τα κυρία μου.

15 Comments:

At 11 June, 2008 13:28, Blogger Βασμουλάκης Νίκος said...

Όλοι έχουμε κάποιο λόγο να μην είμαστε ευτυχισμένοι αλλά εντοιχισμένοι.. είτε μέσα στο γραφείο από δουλειά είτε μέσα στο σπίτι από αναδουλειά..(προσωπικό το τελευταίο).
Καλή δύναμη εύχομαι σε όλους και καλύτερα χωρίς βιταμίνες..!

 
At 11 June, 2008 14:06, Blogger Arahni said...

merikoi apo emas akoma na mathun...k sinehizun me ta deadlines k ta panepistimia!

Alla etsi gia parigoria as pume oti i eftihia einai afto pu perimenume na erthei....

 
At 11 June, 2008 16:17, Anonymous Anonymous said...

Sosta ta les!!! Kai ti ekatalavame, mia zoi mesa sto agxos. Kai ase pou meta esi prepei na eisai kai omorfi peripoiimeni glikia efxaristi... Ouf...Toulaxiston otan i moni sou ennoia einai na foras ta rouxouthkia s kai se fotografizoun vgainei pio efkola to xamogelo.

 
At 11 June, 2008 16:52, Anonymous Anonymous said...

Ωραία!! Πάρα πολλά ωραία!!!
Αποφάσισα κι εγώ το καημένο να κάμω διάλειμμα που το διάβασμα....
Ονειροπόλησα τζιαι λλίο πώς θα περάσω τις 3 ολόκληρες βδομάδες καλοκαιριού που έχω...
Είπα και ένα καλά να πάθω που εδήλωσα τούτη την μπιπσχολή...
Και τσουπ... πετάσσεται το ποστ σου να με γεμίσει αισιοδοξία για το μέλλον!!
... Φιλική συμβουλή προς μέλλοντες παθόντες: Θέλετε να σπουδάσετε? θέλετε ντε και καλά να πιάσετε χαρτούι (και μάλιστα με άριστα) να το καδρώσετε? Θέλετε ταυτόχρονα να γυρίζετε ούλλη μέρα? Και θέλετε και μετά τις σπουδές, πάλε να κάθεστε ούλλη μέρα? Πηαίνετε παιδαγωγικό!!

 
At 11 June, 2008 18:53, Anonymous Anonymous said...

Εισαι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!!
Πολύ καλο το ποστάκιον.
Κοιτα΄, ποτέ δεν ειναι αργα να κανεις μια στροφή στην καριέρα σου..
Διαβασματα και βλακείες...
με τετοιες αηδίες θα μεγαλώσεις την κουκλάρα;; τετοια όνειρα;; τετοια ιδανικά;
τη λυπαμαι τη φουκαριαρα απο τωρα..
Τετη

 
At 11 June, 2008 21:16, Anonymous Anonymous said...

αχχ τζαι έχω τα ταμένα της κοινωνίας, της παιδείας κτλ.

Αλλά συνεχίζω ακάθεκτη να μαζοχίζομαι για τζείντο γέριμο το first.

το όνειρο μου είναι να κάθουμαι να θωρώ dvd τζαι να γυρίζω...κλασσικό παράδειγμα, τζαι γω τζαι συ τζαι ούλλοι.

Εν γίνετε να αλλάσουμε τις δουλειές μας κάθε 1-2 χρόνια για να μεν βαρκούμαστε? Π.χ. τηλεφωνήτρια, ξεναγός, καθηγήτρια, ταξιτζής...

(back to studying now giati eparanoisa pale).

 
At 11 June, 2008 23:15, Blogger BlaCk piTt said...

Χαλαρά....

Έχω ακόμη ψουμιά μέχρι το πανεπιστήμιο. Αν πάω τελικά. Γιατί να παω? Θυμήστε μου... ΅Εξάλλου υπάρχουν τόσα πανεπιστήμια σ' όλο τον κόσμο, δε θα υπάρχει ένα που να με δεχτεί?

 
At 12 June, 2008 01:59, Blogger Έλατο Χελιδόνι said...

Ναί αλλα σκέφτου ήντα επαγγελματική κρίση ηταν νάταν ένα σπυράκι, ένα εξάνθημα ή ακόμα σιηρόττερα.....μια ρυτίδα

 
At 12 June, 2008 21:14, Anonymous Anonymous said...

Αχ μάνα μου... τα κλασικά με τα καθηγητιλίκια!!! Άντε, γίνεται κοπέλλια μου καθηγητές, να δούμε αν θα έχετε την ίδια γνώμη για πολύ καιρό! :)

 
At 16 June, 2008 15:27, Anonymous Anonymous said...

Beauty is ephemeral.

PhDs last forever, but they cost emotionally and make us take fewer risks (because it was so damn hard to acquire one!)

Changing jobs and being a constant scholar will get you closer to an Ideal.

Don't forget that when we take a decision to study something, we are 18-20, barely out of the Rock Phase. Then we are stuck with it forever...

Unless we take serious risk.


In other countries, many people change careers completely and utterly, every few years.

Keeps Alzheimers away....

 
At 03 August, 2009 20:49, Anonymous Anonymous said...

Δεν διάβασα όλα τα σχόλια παρά 1-2 στην αρχή.
..Όλα αυτά είναι σαχλαμαρίτσες χαριτωμένες, που τις λέμε για να ξεδίνουμε. Αν ήσουν/ήμουν/ήταν μία κοπελιά με μόνη έγνοια τις φωτογραφήσεις θα ζηλεύαμε τρομερά την κοπελιά με τα deadlines και τα μεταπτυχιακά.. Αυτό ισχύει τουλάχιστον για εμένα, που ευχαριστιέμαι να ρωτάω και να μαθαίνω και να σπουδάζω!
Στο τέλος τέλος, ό.τι κι αν λέμε μην μας πιστεύετε, κατά βάθος αγαπάμε τις επιλογές μας γιατί είναι δικές μας : )

 
At 22 November, 2009 07:04, Anonymous Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

 
At 29 November, 2012 11:49, Anonymous Anonymous said...

Dispatch hour, a construction troupe turned up to start construction a forebears on the stupid lot.

The [url=http://poa7.000space.com/ysd.html]236570[/url] 8dp6l8or 431393 [url=http://mios.my-board.org/sdu.html]824430[/url] [url=http://mios.my-board.org/odu.html]803658[/url] children people's 5-year-old daughter as expected took an wires in all the

movement extant on next door and dog-tired much of each lifetime observing the workers.

 
At 29 November, 2012 18:44, Anonymous Anonymous said...

Ditty hour, a construction team turned up to start erection a billet on the unfinished in lot.

The [url=http://poa7.000space.com/suh.html]182827[/url] 398654 194399 [url=http://mios.my-board.org/sdh.html]450216[/url] [url=http://daclac.000space.com/jsd.html]209476[/url] children lone's own flesh's 5-year-old daughter as a consequence took an wires in all the

threat presents on next door and pooped much of each time observing the workers.

 
At 20 November, 2023 04:09, Anonymous Anonymous said...

yeezy
yeezy boost 350 v2
hermes bag outlet
hermes bag
off white jordan
bape hoodie
goyard bags
kyrie 6
goyard bag
jordan travis scott

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.