Wednesday, January 07, 2009

Παραισθήσεις

Οι μέρες που ήμουν άρρωστη πέρασαν σαν όνειρο. Ήμουν χαπακωμένη και αντιβιοτικομένη συνέχεια. Ξάπλωνα στον καναπέ με το βλέμμα της αγελάδας που βόσκει και έβλεπα το ταβάνι. Για κάποιο περίεργο λόγο που δεν μπορώ να θυμηθώ, πέρασα τέλεια. Σαν clips από ταινία, έβλεπα τον εαυτό μου να κάνει εντυπωσιακά πράγματα:

Ήμουν η Jennifer Grey (Babe) στο Dirty Dancing (talk to me loverboy)
Ήμουν η Jennifer Garner (Elektra) στο Daredevil (τελικά το κόκκινο μου πάει)
Ήμουν η Lara Croft (ως Angelina Jolie και ως video game)
Ήμουν η γκόμενα στο Twilight (είδα μόνο το trailer και δεν συγκράτησα το όνομα της)
Ήμουν ο Harry Potter.

Όσο περνούσαν οι μέρες, οι ρόλοι άρχισαν να γίνονται λίγο περίεργοι:

Ήμουν η Βουγιουκλάκη στο «η Κόρη μου η Σοσιαλίστρια»
Ήμουν η Έλενα Ναθαναήλ στο «Εκείνο το Καλοκαίρι»
Ήμουν η Καίτη Φίνου στο «Καμικάζι Αγάπη μου»

Και τέλος, ήμουν ξανά φοιτήτρια, στο δωμάτιο του hall of residence που έμενα, και έκανα μαλακίες για πλάκα:



Μετά από αυτό, είπα να κόψω αμέσως τα αντιβιοτικά διότι οι παραισθήσεις προφανώς με βλάπτουν…

9 Comments:

At 07 January, 2009 11:11, Blogger rose said...

σε καταλαβαίνω απολύτως μετα απο 10ημερο κρυολογημα και αντιβιοτικα, συμπάσχω...

αλλά σε προειδοποιώ, μετα που κόβεις τα "σκληρα" δεν ειναι απαραίτητο να σταματήσουν και οι παραισθήσεις!!!

:-)

 
At 07 January, 2009 12:35, Anonymous Anonymous said...

apanaia mou.Antiviotika gia mia iosi?Mono me to dkiavasi kanas giatros.Ennen pekse gelase ta antiviotika

 
At 07 January, 2009 12:56, Anonymous Anonymous said...

Kai mena pige na me piasei dinati iosi alla tin polemisa telika. Ipes na arrostiseis kai arrostises.

 
At 07 January, 2009 13:47, Blogger YO!Reeka's said...

κάτι έγραφες, κάτι ήθελα να πω, αλλά το ξέχασα όταν είδα το βίντεο...!

 
At 07 January, 2009 14:33, Blogger frou-frou said...

genika o misos plithismos tis kiprou itan arostos mesa stis giortes ( simperilambanomenou kai tou self mou)

 
At 07 January, 2009 19:26, Blogger Πρασινη νεραιδα said...

basika, de diavazo kati pou na 8ewreitai vlavero!
itan pompa i giortes gia sena!!
makari na vlepa pos imun ki ego o h.p.!!!!!!

 
At 07 January, 2009 23:33, Anonymous Anonymous said...

Η κίνηση στο 0:30 τζαι στο 1:15 είναι τέλεια. Τζαι ήταν πολλά χαριτωμένη η αντίδραση της που εσπάσαν τα... props.

 
At 08 January, 2009 01:48, Anonymous Anonymous said...

haha katapliktiko to video! :P
gotta love them tous gerimous...

 
At 08 January, 2009 09:32, Blogger drakouna said...

Εγώ εκόλλησα με την κίνηση "τραβώ το καζανάκι" στο 0.47 και το 1.32.

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.