Tuesday, March 24, 2009

Προβλήματα

Νούμερο 1
Ναι παρακαλώ, να σας πω για ένα παιγνίδι που ψάχνω να μου πείτε αν υπάρχει στο κατάστημα?
Μισό λεπτό να σας ενώσω πάνω.
…..
…..
Hello?
….
Hello?
Ναι παρακαλώ?
Να σας πω για ένα παιγνίδι που ψάχνω να μου πείτε αν υπάρχει στο κατάστημα?
Μισό λεπτό να σας δώσω την Άντρη.
(???)
Ναι παρακαλώ, η Άντρη μιλά.
Να σας πω για ένα παιγνίδι που ψάχνω να μου πείτε αν υπάρχει στο κατάστημα?
Ναι.
Ψάχνω μια κούκλα Barbie που τραγουδά, «Το Μαγεμένο Κάστρο».
Όχι, εξαντλήθηκε.
Ευχαριστώ πολύ.

Νούμερο 2
Ναι παρακαλώ, να σας πω για ένα παιγνίδι που ψάχνω να μου πείτε αν υπάρχει στο κατάστημα?
Ναι, πείτε μου.
Ψάχνω μια Barbie που τραγουδά, νομίζω ονομάζεται «Το Μαγεμένο Κάστρο».
Μισό λεπτό.
…..
Ναι παρακαλώ? Εξαντλήθηκε από τα Χριστούγεννα.
Ευχαριστώ πολύ.

Νούμερο 3 (πλησιάζω τα όρια του μαζοχισμού)
Ναι παρακαλώ, να σας πω για ένα παιγνίδι που ψάχνω να μου πείτε αν υπάρχει στο κατάστημα?
Να σας ενώσω με τα παιγνίδια.
…..
Παρακαλώ?
Ναι παρακαλώ, να σας πω για ένα παιγνίδι που ψάχνω να μου πείτε αν υπάρχει στο κατάστημα?
Πείτε μου.
Μια κούκλα Barbie «Το Μαγεμένο Κάστρο»?
Εννοείτε την Barbie «Στο Διαμαντένιο Κάστρο»?
Εεεε, ναι, σωστά.
Όχι, μας τέλειωσε από τα Χριστούγεννα. Τώρα υπάρχει η κούκλα Barbie «Το Μαγεμένο Νησί».
Όχι ευχαριστώ, ψάχνω το «Διαμαντένιο Κάστρο».




Νούμερο 6 (officially μαζόχας)
Ναι παρακαλώ, να σας πω για ένα παιγνίδι που ψάχνω να μου πείτε αν υπάρχει στο κατάστημα?
Μισό λεπτό παρακαλώ
Ναι, περιμένω.
…..
…..
(ακούω τη φωνή της που απαντά άλλα τηλεφωνήματα)
……
(συνεχίζω να περιμένω)
…..
Hello?
Ναι παρακαλώ, να σας πω για ένα παιγνίδι που ψάχνω να μου πείτε αν υπάρχει στο κατάστημα?
Ένα λεπτό.
(!!!)
(μετά από 3 λεπτά) Ναι πείτε μου.
Ψάχνω την κούκλα Barbie «Το Διαμαντένιο Κάστρο». Τραγουδά με φωνή της Έλλης Κοκκίνου.
Το DVD?
Όχι, την κούκλα. (έχει DVD?)
Όχι, δεν το έχουμε. Μα είναι πολύ παλιά, από τα Χριστούγεννα.
Πριν… 3 μήνες θεωρείται παλιά?
Τώρα υπάρχει η Barbie «Το Μαγεμένο Νησί».
Όχι ευχαριστώ.

…… (μουμπλε μουμπλε)……

Νούμερο 7
Έλα.
Έλα.
Άκου να δεις. Πρέπει να πείσεις την κόρη σου ότι θέλει να της φέρεις κάτι άλλο. Η Barbie «Διαμαντένιο Κάστρο», όι «Μαγεμένο», είπες μου τζιαι λάθος όνομα, ετέλειωσε που τα Χριστούγεννα. Τωρά το theme εν ένα νησί.
Γαμώτο.
Φέρτεις τίποτε που τζιαμαί που είσαι (Ρώμη)
Άτε να έβρω Barbie που τραγουδά ιταλικά…. Πως έννα την πλασάρω ως Barbie- Έλλη Κοκκίνου?
Ούφφου.
Ούφφου indeed…

8 Comments:

At 24 March, 2009 12:44, Blogger Μόχα said...

Εν μπορείς να φανταστείς πόσοι εκάμαν τα ίδια τηλέφωνα με σένα. Έζησα το εγώ γιατί έχει η μάμα μου κατάστημα με παιχνίδια. Είχεν εξαντληθεί σίουρα 2 εφτομάες πριν τα χριστούγεννα. Το κατάστημα έννεν καν σε μια που τις μεγάλες πόλεις τζιαι επιάνναν που παντού και ερωτούσαν.

 
At 25 March, 2009 11:14, Blogger Σοφία said...

Χαχαχα γι' αυτό κι εγώ δεν ρωτάω ποτέ τι θέλουν. Τους παίρνω ό,τι βρω κι αν τους αρέσει. Παραγγελιές μόνο στον Αη-Βασίλη ;-)

 
At 25 March, 2009 16:26, Anonymous Anonymous said...

sto antistoixo jumbo sta katexomena etilefwniseS? Pio efkola tha sunennoitheis esy, pou ise tzai tis ratsas tous...

 
At 26 March, 2009 08:43, Blogger drakouna said...

Θα περιμένω εσένα με το θάρρος και την ανδρεία σου να μου ελευθερώσεις τα κατεχόμενα από την μπότα του κατακτητή και μετά να τηλεφωνήσω πούλλε/α μου.

 
At 26 March, 2009 08:45, Blogger drakouna said...

Πρέπει να απογοητεύτηκες πολύ που δεν είχε επετειακό ποστ να σχολιάσεις :)

 
At 26 March, 2009 10:41, Blogger iveks said...

Oiiiii en kamno kopellouthkia....no no no.

 
At 26 March, 2009 18:55, Anonymous Anonymous said...

evet, evet!

 
At 12 August, 2009 16:24, Anonymous Anonymous said...

ITHEGOD
IVDRA
http://www.lifo.gr/blogs/u5063

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.