Tuesday, March 17, 2009

Free Zeus

Είμαι ο Δίας ή Ζευς, είμαι ο νεότερος γιος του Κρόνου και της Ρέας, εγγονός του Ουρανού και της Γαίας. Είμαι η ύψιστη θεότητα του αρχαιοελληνικού πανθέου, καθώς και θεός του ουρανού και του κεραυνού.

Είμαι ο Δίας, ανέκαθεν ο μετεωρολογικός θεός, ελεγκτής της αστραπής, του κεραυνού και της βροχής. Εγώ και η Ήρα, ήμασταν αδέλφια και σύζυγοι, ήμαστε τα παιδιά του Κρόνου και της Ρέας. Οι κρυφές μας σχέσεις πριν από το γάμο μας έδωσαν ως καρπό την Ήβη, την Ειλείθυια (θεά των τοκετών), τον Άρη και, πιθανώς, και τον Ήφαιστο (δεν μου το επιβεβαίωσε ποτέ η πουτάνα). Όλα τα παιδιά μας ήταν πολύ συγκροτημένοι χαρακτήρες και με κανένα πρόβλημα DNA ως αποτέλεσμα της αιμομιξίας.

Η σχέση μου με την Ήρα ήταν πολυτάραχη, αλλά βρες μου ένα ζευγάρι που δεν σφάζεται και να σε παραδεχτώ. Μια σχέση χωρίς ραδιουργίες και αντιζηλίες να κρατά ζεστά τα αίματα δεν είναι σχέση. Η δική μας περιλάμβανε ακόμη και συνομωσίες ή εναντίωση του ενός απέναντι στη θέληση του άλλου (συνηθισμένα πράγματα). Με κεράτωσε και την κεράτωσα αμέτρητες φορές. Πριν ακόμα ανακαλυφτούν τα καμπαρέ και οι Μολδαβές καλλιτέχνιδες.

Η έχθρα μας (λένε οι ειδικοί) ανάγεται στην αντιπαλότητα του πρωταρχικού ζεύγους Ουρανός - Γη και, φυσικά, αντανακλούμε την θέση του αρσενικού στα ιστορικά χρόνια της πατριαρχίας. Άσε, μπάχαλο.

Είμαι ο Δίας ο Κεραύνιος. Στο αριστερό μου χέρι κρατούσα ένα αετό αλλά χάθηκε. Είμαι τυπικό δείγμα κλασσικού Ελληνικού στυλ στην Κύπρο. Είμαι η ζωντανή απόδειξη ότι με λάτρευαν σε αυτό το νησί όπως και στον υπόλοιπο ελληνικό χώρο. Είμαι πεταξούμενος μέσα σε μια βιτρίνα του 1970 με άλλα ποτσούθκια και σπασμένα αντικείμενα. Η καρτελίτσα που με συστήνει, γράφτηκε επί προεδρίας του Αρχιεπισκόπου Μακαρίου ΙΙΙ, αρχιερέα του Μοναδικού Θεού. Έχει ξεθωριάσει και την νεκατσιώ.

Παρακαλώ desperately κάποιος να έρθει να με ξεσκονίσει. Θέλω να φύγω, να πάω στο Ermitage ή στο Λούβρο για να μου συμπεριφέρονται καλύτερα και να κόφκω κίνηση. Ζηλεύω τα αγάλματα του Δία σε εκείνα τα μουσεία. Lucky bastards.

To δεξί μου χέρι είναι υψωμένο διότι μάχουμαι να ΚΟΨΩ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΟΥ! This is a cry for help.


14 Comments:

At 17 March, 2009 09:38, Anonymous Anonymous said...

ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ, ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ

 
At 17 March, 2009 09:48, Blogger Marco said...

test

 
At 17 March, 2009 09:59, Blogger kopria said...

πάτος θα είναι όταν αυτοκτονήσουν...

 
At 17 March, 2009 10:59, Blogger iveks said...

Os edo ine oi dinatotis tou Kirpaiou re paithkia, akoma na to parete apofasi? Men piezete tous armodious kai tous ipefthinous na antikatastisoun tis vitrines kai tous xorous tis politimis klironomias tou topou mas.

 
At 17 March, 2009 14:16, Blogger Tanila said...

free drakouna

Πόσες μέρες σ'έχουν κλεισμένη στο ρημάδι το μουσείο, νηστικιά, διψασμένη και άπλυτη;

 
At 17 March, 2009 14:35, Blogger drakouna said...

Από την Ύστερη Εποχή του Χαλκού.

 
At 17 March, 2009 14:53, Blogger frou-frou said...

mana m ton re... elisen ton i mila mou ton ftoxo... en moro tzai zilefkei theleis tzai tzinos vitrinoua opos ta alla ta mouseia

 
At 17 March, 2009 21:11, Blogger Terra Incognita said...

Koυράγιο ρε φίλε.. :(

 
At 18 March, 2009 11:22, Anonymous Anonymous said...

Enas Dias tze na men mporei na kseskonistei monos tou? vartou rigani....

 
At 18 March, 2009 19:36, Anonymous Anonymous said...

Όπως λέμε "Βράσε Όρυζα" δηλαδή

 
At 18 March, 2009 19:38, Anonymous Anonymous said...

Τζίντο "νεκατσιώ" για την καρτελούδαν ήταν τζι που πετυχημένο!! (γελούμεν γελούμεν αλλά αν εμπορούσαν σίουρα έτσι ήτουν να μας πούσιν τα αγάλματα..)

 
At 19 March, 2009 20:59, Anonymous Anonymous said...

οχι , το δεξί χέρι ετοιμάζεται να μας κεραυνώσει που είμαστεν έτσι αμπάλατοι καί εμπιστευόμαστε σε έτσι τομάρια την ασφάλεια μας καί την προστασία των παιδιών μας...

http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=195191&-V=latestnews

 
At 20 March, 2009 14:39, Anonymous Anonymous said...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον με τις πιο τολμηρες σεξουαλικες φανυτασιωσεις ολων των ειδων
ακαταλληλο για ηλικιες κατω των 18 ετων

 
At 12 August, 2009 16:25, Anonymous Anonymous said...

ITHEGOD
IVDRA
http://www.lifo.gr/blogs/u5063

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.