Friday, April 03, 2009

Big Brother

Τα… γεγονότα των τελευταίων ημερών έχουν δείξει ότι όχι μόνο διαβάζετε φανατικά ότι γράψω, αλλά έχετε και άποψη για το τι πιστεύω, τι κάνω στις ελεύθερες μου ώρες, πόσο καλή γραμματική ξέρω, τι θα έκανα αν ζούσα πριν 70 χρόνια, τι θα κάνω στο μέλλον, και άλλα εμπριμέ. Όλα τα ξέρετε.

Νομίζω κάπου έχετε συγχυστεί με το blog (και τη στήλη στην Καθημερινή included, η οποία δεν προέκυψε διότι έχω ωραία μάτια, αλλά διότι έχω αυτό το blog).

Το τίμιο τούτο blog λοιπόν ΔΕΝ είναι τα ακόλουθα:

- Φιλόλογος, επομένως δεν υφίσταται απαίτηση να γράφει σωστή γραμματική ή να μετρά πόσες ελληνικές και ξένες λέξεις χρησιμοποιεί. Ως εκ τούτου, σχόλια για το επίπεδο των ελληνικών μου με αφήνουν παγερά αδιάφορη.
- Φιλόλογος-Ιστορικός (ή αν ζείτε σε άλλη χώρα, ιστορικός σκέτος). Οι «ιστορικού περιεχομένου» πληροφορίες που παραθέτω, είναι η προσωπική μου άποψη. Αυτή την άποψη την συμμερίζονται πολλοί, πιο πολλοί, λίγοι, ή κανένας. Fine by me.
- Το blog δεν είναι γνώστης των «σωστών» και «λάθος» ηθών και παραδόσεων, έχει καλή γνώση του Star Wars αλλά δεν μπορεί να πει με σιγουριά στην πάλη του καλού με το κακό ποιος θα επικρατήσει. Επομένως, μη σοκάρεστε όπως τις παρθένες κάθε φορά που διαβάζετε κάτι που δεν σας αρέσει. Nobody likes a virgin.
- Το blog δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο θέμα. Τη μια γράφω για τη γιαγιά μου, την άλλη μπορεί να γράφω για κάτι άλλο. Μπορεί να πειραματίζομαι (τα videos είναι ένα παράδειγμα), μπορεί να αντιγράφω, μπορεί να διάβασα κάτι και επηρεάστηκα.
- Το blog δεν κάνει πολιτική, ούτε είναι κυβέρνηση, επομένως αγνοώ την οποιαδήποτε αντιπολίτευση μου ασκείται στα σχόλια. Αυτό εξηγεί και γιατί δεν απαντώ σχεδόν ποτέ σε σχόλια. Μα δεν το έγραψα χρυσέ μου για να έρθω μετά να σου κάνω ιδιαίτερα να καταλάβεις. Ούτε προσπαθώ να σε πείσω. Ο καιρός του φροντιστηρίου πέρασε ανεπιστρεπτί. Και ο Καρβέλας δεν κατάφερε να βγάλει το πανεπιστήμιο.
- Το blog αυτό δεν είναι Δημοκρατία. Αν όμως ήταν ένα πολίτευμα, θα ήταν οπωσδήποτε δικτατορία («διοικείται» από ένα άτομο που έχει απεριόριστες εξουσίες ισόβια, μπορεί να ασκήσει έλεγχο ανά πάσα στιγμή, και δεν κάνει διάλογο). Άσε που αν δεν σου αρέσει το πολίτευμα δεν μπορείς να το αλλάξεις. Αν δεν σου αρέσει όμως αυτό το blog, απλώς δεν το διαβάζεις.

Και να πεις δεν έγραψα Μανιφέστο? Έγραψα. Πρώτο και καλύτερο.

Θα μπορούσα να εφαρμόσω περιορισμό στα σχόλια (π.χ. μόνο bloggers να μπορούν να σχολιάσουν) ή απλώς να δημοσιοποιώ το ip address και άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες των διαφόρων που βρίζουν (ξέρετε ποιοι είστε και πιο σημαντικό, ξέρω και εγώ ποιοι είστε). Ή και τα δύο.

Ξεκινώντας από τώρα.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.