Friday, October 23, 2009

Είμαι ακόμα συγκλονισμένη

Πάντως εγώ, μετά από τόσες μέρες, εξακολουθώ να είμαι συγκλονισμένη από το δράμα που έζησε η δαιμόνια ανταποκρίτρια του Sigma στην Πάφο, Μηλίτσα Πολεμίτου, όταν πήγε να καλύψει την είδηση Ορθοδόξων διαδηλωτών την Τρίτη.

Οι διαδηλωτές κατάφεραν να μην ασχοληθεί κανένας με τα actual αιτήματα τους. Την παράσταση έκλεψε η Αστυνομία και φυσικά η κα Μηλίτσα.

Από όλο τον πανικό, εμένα μου έμειναν τα εξής:

- Η κα Μηλίτσα έχει μια φωτογραφική μηχανή την οποία προσπάθησαν να της αποσπάσουν οι αστυνομικοί.
- Η κα Μηλίτσα είναι επίμονη δημοσιογράφος που δεν σταματά πουθενά προκειμένου να κάνει το καθήκον της προς την ενημέρωση.
- Η κα Μηλίτσα απέκτησε 3 μώλωπες στο δεξί της χέρι.
- Η κα Μηλίτσα την Τρίτη έμεινε με τα ίδια ρούχα από το πρωί που έγινε η φάση, μέχρι το βραδινό δελτίο ειδήσεων που βγήκε live στο παράθυρο των ειδήσεων.
- Ήταν ακόμα συγκλονισμένη.


Τουλάχιστον η φωτογραφική μηχανή είναι καλά?

6 Comments:

At 23 October, 2009 15:49, Blogger unpause said...

Εμένα πάντως η πρώτη μου εντύπωση ήταν πως και αυτή ήταν ορθόδοξη διαδηλώτρια, βέβαια κι εγώ συγκλονίστηκα όταν τελικά την είδα στο live παράθυρο του δελτίου το βράδυ! Αναρωτιέμαι αν το ντύσιμο και η επιλογή της ρεπόρτερ ήταν ένα κόλπο του sigma για να μπερδευτούν τα λαγωνικά της αστυνομίας και να μην αναγνωρίσουν τη δαιμόνια ρεπόρτερ από τις "μυρωδιές" των διαδηλωτών μοναχών, κληρικών και λαϊκών..

 
At 23 October, 2009 17:25, Blogger rose said...

νομίζω την προσέλαβαν για την περίσταση

 
At 25 October, 2009 00:56, Blogger ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗ said...

toulaxiston i fotografiki mixani einai kala?telika touti en i aporia...lol

 
At 27 October, 2009 08:35, Anonymous Maria said...

ESPA! excellent. Great article.

Hope you have fully recovered from the Militsa incident :))

 
At 27 October, 2009 11:48, Anonymous Anonymous said...

εν χωρκοι εκει στην παφο!
εχω γειτονες παφιτες και η κοπελα τσιριζει ολη μερα λες και ειναι σε μαντρι!

παρακαλω παρτε τους πισω!!

 
At 29 October, 2009 17:16, Blogger kangerlussuaq said...

Συνειρμός: υπάρχει ακόμα Δημήτρης Μάμας στην Κύπρο;

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.