Friday, March 05, 2010

Burned out

Είμαι συνεχώς πνιμένη. Πως το λένε, δεν προλαβαίνω. Δεν ξέρω πως τα κατάφερα, πέρασα τα πρώτα 30 χρόνια της ζωής μου χαλαρά να ξύνομαι (I was getting really good at it too) και ξαφνικά η μοίρα αποφάσισε ότι πρέπει να τα κάνω όλα μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Χρειάζομαι βιταμίνες. Ενισχυμένες.

Με πήρε τηλέφωνο ο Έτερος από το εξωτερικό όπου βρίσκεται να μου πει ότι είναι καλά και το μόνο που θυμήθηκα να τον ρωτήσω είναι πως βάζουμε πλυντήριο ρούχων:

- Να σε ρωτήσω. Το Calgon μπαίνει μέσα στον κάδο ή στο συρταράκι από πάνω?
- Ποιο?
- Το Calgon.
- Ποιο?
- ΤΟ CALGON. Το χάπι για τα άλατα του νερού στο πλυντήριο των ρούχων.
- Μέσα στο συρταράκι
- .....
- Γιατί, που το έβαλες?
- ....εεεε
- Το έβαλες στον κάδο.
- ....
- Ήμουν σίγουρος.
- Ναι. Είσαι ο πιο έξυπνος άνθρωπος στον κόσμο επειδή ξέρεις που μπαίνει το Calgon. Εννοείται ότι σε παντρεύτηκα για να μου εξηγείς κάθε φορά πως λειτουργεί το πλυντήριο ρούχων.

15 λεπτά αργότερα με έπιασαν τύψεις και υπαρξιακά ότι η τελευταία συζήτηση μου με τον Έτερο μπορεί να ήταν το Calgon και προσπαθούσα να τον ξαναπάρω πίσω. Στη δεύτερη συζήτηση ο Έτερος θυμήθηκε να μου πει 2-3 πράγματα που ήθελε να του αγοράσω από το supermarket. Να μην ξεχάσω να τα σημειώσω.

Ούτε ο Έτερος πάει πίσω.

Δεν θα έπρεπε να λέμε πράγματα του στυλ «μου έλειψες», «και εσύ», «πόσο θα ‘θελα να ‘σουν απόψε μαζί μου, πονάω, πονάς, ψυχή μου»? (πρέπει να κόψω το Chart Show, ειδικά τα επεισόδια που κάνει countdown καψουροτράγουδα). Ξέρω γω, τόσα έργα έχουμε δει, σε κανένα από αυτά δεν είδα την ηρωίδα να κάνει καθημερινά πράγματα. Όλο αιώνιες υποσχέσεις αγάπης βλέπω και διάφορα ηρωικά. (να θυμηθώ να κόψω και τα πολλά chick flicks. Ούτε δεκαπεντάχρονο να ήμουν).

Κάμποσες ώρες αργότερα λαμβάνω sms: Eimai sto Amsterdam.

Απαντώ: Molis antilifthika oti gia ta epomena 35 xronia tis zois mas tha xrostoume tis trapezas. Kane mou th xari kai kapnise tipote kai gia mena.

Επίσης, για τα επόμενα 35 χρόνια δεν είναι καθόλου καλή ιδέα να χωρίσουμε και ακόμα και αν σκηνοθετήσει ο ένας από τους δύο το θάνατο του, μόνο το μισό δάνειο αποπληρώνεται, πρέπει να σκηνοθετήσουμε το θάνατο μας και οι δύο μαζί. Πράγμα inconvenient διότι μετά ποιος θα μεγαλώσει την κουκλάρα με τις σωστές αξίες και ηθικές?

Έστειλα και δεύτερο sms: Opos vgaineis apo to stathmo, to proto gefiri pout ha vreis sta aristera sou einai to Grasshopper 2 Coffe shop. Opos eisai empa mesa!


12 Comments:

At 05 March, 2010 16:27, Blogger Кроткая said...

το έκαψες επειδή συνειδητοποίησες πως δεν ξέρεις πώς δουλεύει το πλυντήριο?

έλα ρε, ντάξει, κι εγώ δεν ξέρω πώς δουλεύει το dvd, αλλά θα ζήσω!

[έχουμε κάνει 40λεπτο τηλεφώνημα Βρυξέλλες-Λευκωσία με θέμα το dvd και γιατί είναι τόσο πολύπλοκο, χα χα χα! Εννοείται πως ένιωσα εντελώς χαζή!]

 
At 05 March, 2010 16:45, Blogger Moonlight said...

Χεσούς. don't worry, be-φτέκι. αν δεν έχεις το δάνειό σου σήμερα, εν χαρκέσαι άθρωπος!
Τζαι είμαι σίουρη ότι τες πελλάρες σας "αγαπώ σε", "τζι εγώ", "όι εγώ αγαπώ σε παραπάνω" κλπ έχετε τες, απλά σε άλλες φάσεις! :p

 
At 05 March, 2010 17:04, Blogger Ουφ! said...

οι υποσχέσεις αγάπης κλπ ηρωικά σε μια ταινία είναι στο σενάριο για να δούμε σε δεκαπέντε δευτερόλεπτα πόσο αγαπιούνται πριν χωρίσουν/πεθάνουν/απατήσουν ο ένας τον άλλο γι αυτό μια χαρά συζήτηση ήταν το calgon!

 
At 05 March, 2010 17:14, Anonymous the Idiot Mouflon said...

Το Calgon καπνίζεται;

 
At 05 March, 2010 18:36, Anonymous Anonymous said...

πε του Έτερου σαν στρέφεται πίσω να περάσει τζαι που ποδά να αφήκει κανένα "κέηκ"
χαχαχα

 
At 05 March, 2010 19:48, Blogger . said...

Καταρχήν μεν κάμετε άλλα δάνεια αν χρωστάτε τόσα πολλά. Αν μεν τα λαλείς για αστείο τούτα που γράφεις τότε ακούουντε λίο σοβαρά. Μπορεί να κάμνω τζαι λάθος.

Που την άλλη, αγαπάς τον ένε? Τζαι αγαπά σε ένε? Οσο τζαι αν δεν το δείχνεις ούτε συ ούτε τζίηνος.

 
At 05 March, 2010 20:13, Anonymous Anonymous said...

Poor kouklara... eshei pezodromia h geitonia sas? hahahahahaha en polla ta lefta etere...

 
At 05 March, 2010 20:22, Blogger Unknown said...

epeidi exei ksefygi pou to arxiko topic, na valo &go to litharaki mou...

manitarka ole!!!

 
At 06 March, 2010 16:41, Blogger Unknown said...

Τι πινεις και δεν μας δινεις που λενε?

 
At 11 March, 2010 10:37, Anonymous Anonymous said...

drakouna είσαι η τυπική κυπραία. κείνη που νομίζει πως τα ξέρει ούλα και οι άλλοι τίποτε. για αυτό μιλάς με τόσο ψωροπερηφάνια.

Φυσικά θα μου πεις ότι και εγώ σαν τυπικός κυπραίος μιλώ-πώς τάχα τα ξέρω όλα. Τουλάχιστον θα το παραδεχτώ αν μου το πεις, ενώ εσύ..

Get a dick! Ή καμιά σιαμπάνια σαν την ΤΣούλια

 
At 13 March, 2010 21:54, Blogger pellomaluda said...

na sou pei esena etsi????!!!
e oii..
mana m reee..kai ego etsi enna gino me ton husband mou..krimas.!

 
At 18 May, 2019 17:06, Blogger Baldan said...

Γεια σε όλους!
Είμαι η Ήρα, που ζει σήμερα στην Πάτρα της Ελλάδας. Είμαι μια χήρα αυτή τη στιγμή με δύο παιδιά και ήμουν κολλημένη σε μια οικονομική κατάσταση τον Απρίλιο και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες μείωσαν την πίστωση μου. Αλλά όπως ο Θεός θα το είχε, εισήγαγα σε μια συνεταιριστική επιχείρηση από έναν άνθρωπο του Θεού έναν δανειστή ιδιωτικού δανείου ο οποίος μου έδωσε δάνειο 80.000 ευρώ και σήμερα είμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και τα παιδιά μου το κάνουν καλά αυτή τη στιγμή, πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε επιχείρηση για να εξασφαλίσετε ένα δάνειο χωρίς εγγύηση, χωρίς πιστωτική επιταγή, χωρίς συνυπογράφο με μόνο επιτόκιο 2% και καλύτερα σχέδια αποπληρωμής και χρονοδιάγραμμα. Επικοινωνήστε με τον κ. Dante Paola μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dantecooperativehelp@hotmail.com Δεν ξέρει ότι το κάνω αυτό, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένος τώρα και αποφάσισα να αφήσω τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα γι 'αυτόν και επίσης θέλω ο Θεός να τον ευλογήσει περισσότερο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του: dantecooperativehelp@hotmail.com για γρήγορη συνομιλία ή whatsapp / +35677926593

Ευχαριστώ
Ήρα

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.