Wednesday, December 29, 2010

Διαγωνισμοί με πλούσια δώρα

Έχω να δω ειδήσεις κάτι μέρες και χάνω επεισόδια. Μου μεταφέρει ότι θυμάται ο Έτερος και απ ‘ότι κατάλαβα διεξάγεται διαγωνισμός «ποιος θα κάνει την πιο κουφή δήλωση». Στο διαγωνισμό λαμβάνουν μέρος όλοι οι γνωστοί άγνωστοι πολιτικοί. Και το χάνω να πάρει. Πρόλαβα μόνο το Ρίκκο Ερωτοκρίτου στο ΡΙΚ1 να μας πληροφορεί για διάφορους διάσημους αρχαίους Έλληνες και κάτι που έγινε το 476 π.Χ. παρακαλώ (η μάχη των Πλαταιών ίσως? Δεν το συγκράτησα) και τι έκαναν οι Έλληνες σε αυτούς που συνεργάστηκαν με τους Πέρσες μια φορά και ένα καιρό.

(Μάσσιαλλα κύριε Ερωτοκρίτου. Το 476 π.Χ. εθυμάσουν το που μόνος σου ή έβαλες τον ασκούμενο σου να το κάνει Google search?)

Την επόμενη φορά που ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας πει κάτι για τους Έλληνες, ο κύριος Ερωτοκρίτου θα μας πει πότε έγινε η ναυμαχία της Σαλαμίνας, complete με αναφορά πόσες τριήρεις είχαν οι Έλληνες, τα ονόματα τους, καθώς και τα ονόματα των Ελλήνων ναύαρχων και πόσα εξώγαμα είχαν σε διάφορα λιμάνια, διότι όσο και αν ψάξω, δεν βρίσκω άλλο λιμάνι, τρελή να μ’ έχει κάνει, όσο τον Πειραιά.   

Έτσι, για να μάθετε.

Προσωπικά, πιστεύω είναι θέμα χρόνου να «φύει» του Προέδρου και να αποκαλέσει τους Έλληνες με το «χαϊδευτικό» τους, δηλαδή «Καλαμαράδες» και να γίνει χαμός (μπαρδόν, ήθελα να πω "θύελλα αντιδράσεων"). Το William Hill έχει ανοίξει και δέχεται στοιχήματα.

Γίνονται που λες όλα αυτά τα διασκεδαστικά και εγώ τα χάνω διότι δεν έχω ώρα για ειδήσεις. Είμαι engaged στο δικό μου διαγωνισμό (αλλά δεν έχει πλούσια δώρα). 3 posts ago είπα για τα μεσονύχτια sms μεταξύ ξενυχτισμένων μαμάδων. Οι συζητήσεις με τη ΦΣ έχουν ξεφύγει εντελώς. Μιλάμε, παίζουμε σε άλλο επίπεδο. Ενδεικτικά:

(Note: ΄Εχουμε αποκτήσει και οι δύο κινητά με keyboard γι'αυτό γράφουμε ολόκληρες λέξεις και προτάσεις και επιπλέον, δεν είμαστε 20 χρονών, γι'αυτό we punctuate. Είναι θέμα ηλικίας).  

02:55 am
ΦΣ: I bet εσύ ΔΕΝ καθαρίζεις εμετό η ώρα 3 το πρωί από το πάτωμα της κουζίνας. Beat this!

03:14 am
Εγώ: I have cleaned my fair share of emetous, thank you! Από σεντόνια μάλιστα που καθαρίζουν πιο δύσκολα. Beat this!

03:32 am
ΦΣ: Θα εκπαιδεύσω τον Σουηδέζο να κάμνει εμετό μέσα στη σίκλα. This is ridiculous. Έχει 5 μέρες να κοιμηθώ φυσιολογικά. Beat this!

03:58 am
Εγώ: Από τις 8.30-11.30 το Νούμερο 2 είχε κολικούς. Beat this!

04:08 am
ΦΣ: Εγώ όμως πρέπει να σηκωθώ το πρωί να πάω δουλειά διότι τέλειωσε το maternity leave μου. Beat this!

04:14 am
Εγώ: You bitch! Κέρδισες αυτό το γύρο... Νομίζω θα συναχωθώ...

04:28 am
ΦΣ: Δεν μετρά. Anyway, κέρδισα! Πάω να ππέσω.

4 Comments:

At 29 December, 2010 11:25, Blogger Rania said...

Keep trying..you might beat ΦΣ!!

Χρόνια Πολλά!

 
At 29 December, 2010 16:29, Blogger the Idiot Mouflon said...

Πότε θα κτυπήσεις μια καταθλιψούλα; Bet she can't beat that!

 
At 30 December, 2010 06:42, Blogger drakouna said...

Πίνω βιταμίνες, είμαι turbo!

 
At 31 December, 2010 07:38, Anonymous Anonymous said...

Ate koroudes ypomoni kai kali xronia

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.