Monday, February 21, 2011

Θυσία για το παιδί μου

Η ώρα 8.45 το βράδυ δεν άντεξα. Ένιωθα ότι το κεφάλι μου ήταν έτοιμο να εκραγεί και τα μάτια μου έτρεχαν πιο πολύ από εκείνη τη φορά που είδα «Το Νησί» το πρώτο επεισόδιο που φεύγει η Ελένη για τη Σπιναλόγκα και έκλαιγα με λυγμούς.

«Sorry gia tin enoxlisi alla mporo na pio Panadol Cold and Flu otan thilazo? An oxi, exei kati allo pou dikaioumai na pio gia na anoixei i miti mou giatre? ELEOS.»

5 βασανιστικά λεπτά αργότερα...

«Όχι, μόνο σκέτο Panadol».

(γιατρέ με σκοτώνεις. Αλλά τουλάχιστον απαντάς τα μηνύματα σου.)

Για να καταλάβεις, αν έχεις ρινική συμφόρηση του κερατά, το σκέτο Panadol είναι σαν να προσπαθείς να σκοτώσεις ελέφαντα με μια καρφίτσα. Μαλακίες δηλαδή. Για τα επόμενα δέκα λεπτά σκέφτομαι μήπως είναι καλή ιδέα να κόψω τώρα αμέσως το θηλασμό και να πιω κάτι να ανακουφίσω το κρυολόγημα μου. Είναι το τρίτο κρυολόγημα που πρέπει να περάσω χωρίς φάρμακα λόγω εγκυμοσύνης / θηλασμού. Επιτέλους, πόση θυσία να γίνω για το παιδί μου?

Ο Έτερος προσπαθεί να με παρηγορήσει ότι η δυσφορία που νιώθω είναι επιφανειακή και θα περάσει (ναι, σιγά), με καταλαβαίνει και με νιώθει (ναι, σιγά), να αντέξω λίγο ακόμα και θα μπει η άνοιξη, τα πουλάκια θα κελαηδούν στα δέντρα, οι πάγοι θα λιώσουν (ναι, σιγά), και επιτέλους να σκάσω λίγο, έφαα τον που τη μουρμούρα (ναι, σιγά).

Φακκά μου να είμαι κρυολογημένη, Φακκά μου να είμαι κρυολογημένη, Φακκά μου να είμαι κρυολογημένη, Φακκά μου να είμαι κρυολογημένη, Φακκά μου να είμαι κρυολογημένη, Φακκά μου να είμαι κρυολογημένη, Φακκά μου να είμαι κρυολογημένη...

Μόνο μια γιαγιά Μαγκάιβερ μπορεί να με βοηθήσει.

«Γιαγιά, τον παλιό καιρό που δεν είχε φάρμακα, τι έπινε ο κόσμος για να ανοίξει η μύτη του?»
«Έπινε τσάι, έκανε ποδόλουτρο και πήγαινε μια επίσκεψη στο Λουτρό της Εμερκές για ζεστό μπάνιο και τρίψιμο που την Τουρκού. Και μετά έπινε και ένα Panadol για να γίνει εντελώς καλά

....zzzzzzzzzz...........


11 Comments:

At 21 February, 2011 11:16, Blogger Moonlight said...

Εγώ εν θα άντεχα. Φέτος επήα γιατρό γιατί εσυναχώθηκα. Είχα που το δημοτικό αλόπως να το κάμω! Πλέον εν αντέχω με τα τσάγια!
Κατά τα άλλα αν παθαίνεις συχνά ιγμορίτιδες κλπ, μπορείς να καθαρίζεις τα ιγμόρια σου με ΝΕΤΙ. Google it.

 
At 21 February, 2011 11:50, Anonymous Anonymous said...

i have a solution...
it doesn't look nice...but it works!
http://en.wikipedia.org/wiki/Nasal_irrigation

je rwta ton an mporeis na piaeis kana spray ephedrinis gia ti moutti...

vicks?

zivania-massage?

 
At 21 February, 2011 11:54, Blogger Meropi said...

Εισπνοή υδρατμών κάνει καλό, Δρακούνα μου, και ο "Θεός Βοηθός"!

 
At 21 February, 2011 12:12, Anonymous Anonymous said...

Παρε απο το φαρμακειο τσιροττακια για την μυτη που χρησιμοποιουν οι αθλητες. βοηθουν τουλαχιστον να αναπνεεις πολυ πιο καλα.

 
At 21 February, 2011 13:02, Anonymous Anonymous said...

Έshει physiomer spray για adults. Δοκίμαστο. It works! Επίσης οι αμπούλες οι physiomer (φυσιολογικός ορός) που χρησιμοποιούμε για τα βρέφη δουλεύκουν τζαι φυσιολογικά μπορείς να τες χρησιμοποιήσεις κατά τη διάρκεια του θηλασμού

 
At 21 February, 2011 13:43, Anonymous ιων said...

Εισπονή υδρατμών με φύλλα ευκαλύπτου. Αν και τελευταίως κάποιοι εισηγούνται υδρατμούς σκέτους.

Λεμονάδα φρέσκα, τσάγια, τζιαι μάσκαν να μεν κολλήσεις το μωρόν.

Περαστικά.

 
At 21 February, 2011 20:23, Anonymous Anonymous said...

Οι σταγόνες Echinacea+Propolis εν θαυματουργες τζαι αν το πινεις διαλυμενο μες σε ενα ποτηρι νερο καθε μερα για 3 μερες θα γινεις περτιτζιν μιτσοστομον

 
At 21 February, 2011 20:42, Anonymous incus said...

Πίεννε κόρη μου στο φαρμακείο τζιαι πιάσε λλίον otrivine nasal spray or drops τζιαι κανένα Actifed να πνάσεις. Εν πελλάρες που σου λαλεί ο γυναικολόγος ή ο παιδίατρος σου! εν τζιαι είσαι τίποτε έγκυος απλά θυλάζεις.

 
At 21 February, 2011 22:53, Anonymous Anonymous said...

Incus μου, just πληροφοριακά σε αντίθεση με όταν είσαι έγκυος, ότι φάεις, πιείς ή καπνίσεις κατά το θυλασμό πάει κατ'ευθείαν στο γάλα σου άρα και στο μωρό σου.
Physiomer Δρακούνα μου, ξέρω εν φρίκη αλλά κάμνουμεν το κ'εμείς στους μιτσιούς και λέμεν τους ότι εν σπουδαίο.

 
At 22 February, 2011 08:47, Anonymous incus said...

Anonymous ξέρω το γιατί είμαι Ω/Ρ/Λ myself. Με την εγκυμοσύνη έχεις πολλούς παραπάνω περιορισμούς στο τι φάρμακα μπορεί να πάρεις. Με τον θηλασμό επίσης αλλά λιγότερα. Ένα τοπικό αποσυμφορητικό από την μύτη όμως και ένα βλεννολυτικό που δεν φέρνει αϋπνία δεν είναι επικίνδυνα για το μωρό. Βεβαίως οι παιδίατροι και οι γυναικολόγοι είναι εξαιρετικά προσεχτικοί γιατί ζούμε στην εποχή του defensive medicine που οι αγωγές για ιατρική αμέλεια είναι σε έξαρση!

 
At 22 February, 2011 09:21, Blogger DaisyCrazy said...

εσύ δεν μπορείς να πιεις κολντ&φλου τωρά μόνο - εγώ δεν μπορώ ποτέ λόγω θυροειδή άρα μεν μουρμουράς δρακουνά μου.
το γάλα σου εννα ξυνίσει τσε εννα το κοψει το μωρό γλυοροττερα! :))))))

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.