Monday, November 28, 2011

Πλησιάζει...

Αγαπητό blog της μάμμας μου, έφτασε εκείνη η εποχή του χρόνου που ταράσσουν τα νεύρα της μάμμας μου διότι πρέπει να κρεμμαλιστεί που τις σκαλωσιές για να κρεμάσει τους φωτοσωλήνες και τα λαμπάκια που της κουβάλησε ο παπάς μου από τον Όλοι πάνε Στεφανή. Ο παπάς μου λαλεί της να μεν μουρμουρά και να τα κρεμάσει για να δημιουργήσουν ατμόσφαιρα Χριστουγεννιάτικη για μας τα μωρά, στο οποίο η μάμμα μου του απαντά ότι εστόλιζεν το σπίτι πολύ πριν γεννηθούμε εγώ και η αδερφή μου. Όταν η μάμμα μου κατεβεί που τη σκαλωσιά, σειρά έχει να στήσουμε το δέντρο, που σημαίνει να πάει ο παπάς μου στην αποθήκη να το φορτωθεί και να το φέρει, και ακολούθως να καπνίσει μισό πακέτο τσιγάρα και να πιει 3 καφέδες ενώ παρακολουθεί θεατής τη μάμμα μου να το στήνει και να τοποθετεί τα κλαδιά.

Φέτος που μετακομίσαμε στο νέο μας σπίτι, ο παπάς μου έκαμε comment ότι «σηκώνει μεγαλύτερο δέντρο το σπίτι» στο οποίο η μάμμα μου δήλωσε ότι όποιος τολμήσει να φέρει μεγαλύτερο δέντρο θα κάτσει να το στήσει μόνος του και να την παραιτήσουμε.

Στις επόμενες μέρες, προβλέπω ότι η μάμμα μου θα καλέσει όλα τα σόγια για τραπέζι στο σπίτι, θα το μάθει ο παπάς μου και θα φρικάρει, θα μαλλιοτραβηχτούν ποιο σόι να έρθει και ποιο όχι (2 είναι τα γέρημα, όχι 22) το σπίτι θα μετατραπεί σε Ελ Αλαμέιν και όπως πάντα 24 ώρες πριν το τραπέζι θα συνεννοηθούν και εγώ θα πιάσω πολλά δώρα από τους καλεσμένους μας!

Ανυπομονώ να βοηθήσω τη μάμμα μου στο ψήσιμο των γλυκών και των μπισκότων διότι με αφήνει να γλύφω το κουτάλι. Πέρσι η μάμμα μου, αν και ετοιμόγεννη, έκατσε και έψησε Christmas Cake στον παπά μου που του αρέσει, ο παπάς μου δεν κατάλαβε την κίνηση και σχολίασε ότι δεν θα έπρεπε να μαζοχίζεται και ας αγόραζε έτοιμο από το ζαχαροπλαστείο, και η μάμμα μου είπε «πελλός που ασχολείται μαζί σας», έτσι φέτος η μάμμα μου σκοπεύει να ψήσει ότι γλυκό της αρέσει εκείνης και όποιου δεν του αρέσει μας είπε να πάμε να αγοράσουμε από το ζαχαροπλαστείο. Μιλούμε, θα σπάσουμε που τα γλυκά!

Αγαπητό blog της μάμμας μου, υπολογίζω ότι θα περάσουμε τέλεια τα Χριστούγεννα και μετά η μάμμα μου θα θέλει 1 μήνα να φέρει ξανά τα μίλια της.

7 Comments:

At 28 November, 2011 16:05, Blogger Moonlight said...

σε ούλλα τα κυπριακά σπίθκια έτσι γίνεται.
καλή αρχή μας.

 
At 28 November, 2011 19:05, Blogger ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ said...

Εγω εχω αλλο σύστημα. Αν δεν το κατεβασουν, να το στησουν τζαι να το στολισουν οι κορες με τον παπα τους, δέντρο δεν έχει. Δεν ασχολουμαι οποτε αναγκαζεται να το καμει αυτος.

 
At 28 November, 2011 19:57, Blogger sindrimin said...

Και η δική μου μάνα την ίδια τακτική με το "ΣΜΙΛΙ" ακολουθεί. Αν δεν κατεβάσω κι αν δεν στήσω εγώ το δέντρο, δέντρο εν θα δούμε. Και δεν είναι αδιαφορία είναι απλά πολύ ύπουλη τακτική.

Έτο κάμε απλά υπομονή ακόμα λίγα χρόνια όσπου να σώννουν τα μωρά :]

 
At 28 November, 2011 20:25, Blogger Meropi said...

Προς στιγμή νόμιζα ότι έχει και η μαμά σου blog. Και λέω "μπράβο, πολύ μοντέρνα μαμά έχει η Δρακούνα!!!".
Όσον αφορά το δέντρο, να το στολίζω το αντέχω. Να το ξεστολίζω δεν αντέχεται. Βαριέμαι.

 
At 28 November, 2011 23:20, Blogger Grouta said...

Καποτε εθυμωνα, που η μανα μου εβαρκετουν την διαδικασια του δεντρου τζαι αναβαλλεν την ως... την παραμονη των Χριστουγεννων!!!
Αργα ή γρηγορα, μπαινεις στη θεση της (μαμας) τζαι ερκεται μοιραια η κατανοηση...

 
At 29 November, 2011 12:24, Blogger DaisyCrazy said...

άτε σιγά-σιγά να μπαίνουμε στο κλίμα των ημερών :)
αν δεν τσακωθείς και λίγο με την οικογένεια αυτές τις μέρες πως θα το νιώσεις;! :ΡΡ

 
At 27 April, 2020 20:39, Blogger yanmaneee said...

golden goose outlet
christian louboutin shoes
moncler outlet
golden goose
jordan shoes
air max 2018
moncler jacket
michael kors handbags sale
yeezy shoes
adidas yeezy

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.