Wednesday, April 18, 2012

Sinuses

Δευτέρα του Πάσχα ξυπνώ με ένα γνώριμο αίσθημα μπλοκαρίσματος. Sinuses. Έχει μπλοκάρει το σύμπαν. Από τα sinuses δεν ανοίγει το μάτι μου και απέκτησα percussion μέσα στον εγκέφαλο μου. Αλλεργία ή ιγμορίτιδα? Ιδού η απορία.

Τρεις μέρες αργότερα και ενώ έχω δοκιμάσει ότι έχει μέσα το φαρμακείο μας (από nurofen μέχρι αχρησιμοποίητο τεστ εγκυμοσύνης –μακριά από μας-) χωρίς αποτέλεσμα, I give up και πάω στο γιατρό. Ο γιατρός μου στεγάζεται σε πολυκλινική μαζί με άλλες ειδικότητες. Άρα περιμένοντας τη σειρά μου βλέπω παιδάκια, σπασμένα πόδια, έγκυες, δυστυχισμένα πλάσματα με κόκκινη μύτη όπως εγώ, γιαγιάδες με Αλσχάιμερ, όλοι οι καλοί χωράμε.

Μετά από 10 λεπτά αναμονή αποφασίζω ότι οι γυναικολόγοι έχουν by far τους πιο ενδιαφέροντες ασθενείς. Κάθε λίγο φτάνουν ζευγαράκια αγκαλιασμένα, κρατώντας χεράκι, κάθονται δίπλα δίπλα ψαρωμένοι και περιμένουν με ανυπομονησία να έρθει η σειρά τους. Πάω στοίχημα ότι είναι το πρώτο τους μωρό (έρχονται μαζί) και ακόμα δεν ξέρουν το φύλο (είναι αγαπημένοι). Enter hot sexy mama.

H hot sexy mama    
Από το μισόκλειστο από τα ιγμόρεια μάτι μου, βλέπω να μπαίνει ένα ακόμα ζευγάρι για το γυναικολόγο. Η γκόμενα είναι δίμετρη, με μακρύ ίσιο καστανό μαλλί μέχρι τη μέση της, από αυτό που δεν βάφτηκε (τουλάχιστον πρόσφατα) και είναι τακτικός πελάτης του πιστολακίου και του κομμωτηρίου (not for long honey!) Είναι έγκυος, όπως το υπολογίζω από το size του bump και το όλο στήσιμο είναι στον πέμπτο μήνα (ξεχωρίζει αλλά δεν έγινε ακόμη κήτος), προφανώς είχε εύκολη μέχρι τώρα εγκυμοσύνη διότι βρίσκεται στον πέμπτο μήνα, βάφεται κανονικά και φοράει coordinated ρούχα. Φοράει ένα γκρίζο μίνι τρικέτινο φόρεμα, κολλητό, με αρκετό ντεκολτέ για να ξέρω ότι λίαν συντόμως θα θηλάζει. Το συνδύασε με Ugg μπότες, χωρίς καλτσόν και στενό τζην σακάκι. Ο γκόμενος είναι στο ύψος της, μαύρος τριχωτός και σκοτεινός, nothing special. Πρέπει να ήρθε μαζί της για να δουν όλοι ποιος γκάστρωσε τη δίμετρη γκόμενα (άξιος! άξιος!). Υποθέτω τη συνοδεύει παντού, σαν μπράβος. Η hot sexy mama πρέπει να είναι η trophy γκόμενα του.

Περνούν από δίπλα μου και τους βλέπω από πίσω. Βλέπω έναν απίστευτα στητό, περιφερειακό, μέσα στο κολλητό φόρεμα κώλο να πηγαίνει πέρα δώθε, πέρα δώθε, πέρα δώθε. Περπατούν σε ένα διάδρομο και όπως απομακρύνονται έχω practically υπνωτιστεί από το θέαμα. Είναι από αυτούς τους κώλους που βλέπεις να χορεύουν σάλσα και μετά θέλεις να γραφτείς στα επιμορφωτικά να μάθεις και εσύ (για να απογοητευτείς οικτρά στη συνέχεια, με τις επιδόσεις σου). Στην άκρη του διαδρόμου κάθονται στο παγκάκι της αναμονής και το κολλητό στενό φόρεμα ανεβαίνει ακόμα πιο πάνω. Για κάποιο περίεργο λόγο το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι το στενό μίνι φόρεμα είναι πολύ impractical για επίσκεψη στο γυναικολόγο. Με δεδομένο ότι μετά τον τρίτο μήνα το... παλλούκι δεν μπαίνει you know where, πως θα κάνει το ultrasound στην κοιλιά?

Ήμουν άραγε έτσι και εγώ στις bumpy στιγμές μου? Μήπως από τα ιγμόρεια έχω μαστουρώσει (γίνεται?)

Τελικά έχω ιγμορίτιδα. Πρέπει να πιω αντιβίωση για 7 μέρες. Δηλαδή 7 μέρες χωρίς αλκοόλ.^$&&*(&^(#%$%)(&%^$!Θ&*!!         

6 Comments:

At 18 April, 2012 18:52, Anonymous Ακκανούρης said...

Δεν είναι έγκυος. Απλώς μεταφέρει κόκα.

 
At 18 April, 2012 18:52, Anonymous Ακκανούρης said...

Δεν είναι έγκυος. Απλώς μεταφέρει κόκα.

 
At 19 April, 2012 16:14, Anonymous Anonymous said...

kryades akkanouri

perastika drakouna. BTW yparhoun akonma ta epimorfwtika? en dwrean?

 
At 20 April, 2012 15:47, Anonymous Anonymous said...

oti tzai na peis i poutta eggyos mia eni

http://cottonandcurls.blogspot.com/

 
At 21 April, 2012 09:11, Blogger Tsekouladoura said...

περαστικα...
αλλα....μηπως αυτο το μπογκ ειναι το εντυπο βερζιον του ellen degeneres show? Με την διαφορα οτι ακόμα αναμενουμε τα "χαρμοσυνα" νεα....

(...δυο παραγραφους για ενα κωλο imported....)

 
At 21 April, 2012 10:48, Blogger Marina said...

Καλά αυτό με το πισινό της hot trophy mama με έκανε και γέλασα..περαστικά παρατηρητική μου νύν mama.

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.